Ekonomiassistent till Nynäshamns kommun

Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Nynäshamn
2022-09-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent till Nynäshamns kommun" (publicerad 2022-10-07) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Nynäshamn, Trosa, Salem, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Nynäshamn, Trosa, Salem, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige

Är du en erfaren ekonomiassistent som vill arbeta brett inom ekonomi? Lockas du av att få vara en del av en stark tillväxtregion med den mindre organisationens fördelar?

Publiceringsdatum
2022-09-27

Om tjänsten
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta på fastighetsavdelningen i Nynäshamns kommun. Du kommer tillsammans med en kollega ansvara för kundreskontra, fakturering samt övriga administrativt förekommande arbetsuppgifter inom ekonomi. I arbetet ingår att kontera inkomna fakturor, hyres- och arrendefakturering till interna och externa hyresgäster, avtalsadministration i fastighetssystem, uppbokningar, periodiseringar och agera stöd mot avdelningens budgetansvariga.

I din roll som Ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Kundreskontra
• Fakturering
• Fakturera internt och externt
• Avtalsadministration i fastighetssystem
• Stöd mot budgetansvariga

Tjänsten som Ekonomiassistent är ett konsultuppdrag med start omgående och som löper fram till 31/1 2023 med chans till förlängning.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har goda kunskaper i Office paketet samt av att arbeta i ekonomisystem. Vi ser också att du har en gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat i proceedo eller beslutssystemet Hypergene.

Vidare ser vi att du för att trivas i rollen som ekonomiassistent på fastighetsavdelningen är snabblärd och tar eget ansvar för din uppgift och driver processer vidare. Du är som person organiserad och har lätt att prioritera olika aktiviteter på ett effektivt sätt och har en vana av att hantera många olika arbetsuppgifter samtidigt. För dig är det självklart att vara uppmärksam och tillmötesgående i alla dina kontakter och du har en förmåga att hjälpa andra.

Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper inom Office paketet
• Goda kunskaper inom ekonomisystem

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Nynäshamns kommuns fastighetsavdelning
Nynäshamns kommuns fastighetsavdelning är en del av kommunstyrelseförvaltningen och tillhandahåller lokaler för kommunens verksamheter. Fastighetsbeståndet innefattar bland annat skolor, förskolor, kontorslokaler och idrottsanläggningar. Avdelningen ansvarar för kommunens verksamhetslokaler och är en stark, strategisk och serviceinriktad avdelning.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Fanny Sandegren via Adecco 010 - 173 73 00 alt. Fanny.sandegren@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Ekonomiassistent, Kommun, Nynäshamns kommun, fastighetsavdelningen, Nynäshamn, Proceedo, Hypergene, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-39288".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Fanny Sandegren
fanny.sandegren@adecco.se

Jobbnummer
7019270

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: