Ekonomiassistent till möbel- och inredningsföretag - start o

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-09-12

Företaget
Företaget är en global återförsäljare av möbler och inredning. I Sverige arbetar idag cirka 100 anställda och företagets fokus ligger i fortsatt tillväxt med bibehållen god service. Arbetsmiljön är fartfylld och stämningen entreprenöriell - här blir din röst hörd och det finns stora möjligheter att påverka och att få dina idéer förverkligade!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent arbetar du nära företagets ekonom och är behjälplig med administrativt arbete. Dina främsta arbetsuppgifter att bokföra fakturor och inbetalningar samt att sköta leverantörsreskontra. Andra förekommande arbetsuppgifter är kvittohantering samt matchning av kundreskontra. Ekonomiavdelningen arbetar i programmet Navision.

Arbetstiderna omfattar heltid, vardagar under tiderna 09.00 - 18.00. Detta är initialt ett konsultuppdrag på tre månader med chans till förlängning för rätt person.

Kvalifikationer
• Avslutad eftergymnasial ekonomiutbildning alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna med fokus på bokföring och leverantörsreskontra
• Meriterande om du arbetat i programmet Navision
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska

För att trivas i rollen är du en självgående person som inte räds för att ta dig an nya arbetsuppgifter och driva dem på ett ansvarsfullt sätt. Därtill har du förmågan att veta när du behöver hjälp och vågar be om det då du är ivrig att utvecklas inom ditt arbete. Arbetet sker i nära samarbete med företagets ekonom vilket kräver att du är lyhörd och kan samarbeta med en prestigelös attityd. Då det dagliga arbetet kräver stort detaljfokus är du noggrann i ditt arbete och mån om att leverera korrekta resultat.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Östermalm
Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomi, ekonomiassistent, ekonom, debit, kredit, leverantörsreskontra, kundinbetalning, fakturering, kvitton, Navision, bokföring, heltid, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Petra Landestål 08-40024050 petra.landestal@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3042070

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: