Ekonomiassistent till leverantörsreskontra

SJR / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2017-05-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent till leverantörsreskontra" (publicerad 2017-10-09) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

För kunds räkning söker vi en ekonomiassistent som kan börja arbeta omgående. Uppdraget löper på sex månader och vår kund har sina lokaler i centrala Göteborg.

Vad innebär rollen?
I rollen som ekonomiassistent ansvarar du för företagets leverantörsreskontra. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av:

• Scanning
• Kontering
• Attestutskick
• Lägga upp betalningsförslag
• Samt vanligt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning

Leverantörsfakturorna hanteras i leverantörsreskontrasystemet Basware och bokföring sker i systemet Navision, vilka det är meriterande om du har erfarenhet av.


Vem söker vi?
Vi söker dig relevant utbildning och/eller erfarenhet av likande roll.

Som person är du självgående, noggrann och strukturerad i ditt arbete. Vidare är du kommunikativ och har lätt för att samarbeta med andra.

Din ansökan
Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Amanda Karlsson 031-333 54 88. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka oss din ansökan.

Din ansökan
Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Amanda Karlsson 031-333 54 88. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka oss din ansökan.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Publiceringsdatum
2017-05-05

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Karlsson amanda.karlsson@sjr.se 031-333 54 88

Företag
SJR

Adress
SJR
Kungsgatan 48 B
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 48 B, Göteborg

Jobbnummer
3480754

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: