Ekonomiassistent till kundreskontran på internationellt företag
Placera Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2012-02-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent till kundreskontran på internationellt företag" (publicerad 2012-04-13) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vill du arbeta i ett tillväxtföretag med högt tempo? Då är det här tjänsten för dig.
Vi söker nu en ekonomiassistent till en av våra kunder i Kista. Vår kund är den tredje största it-infrastrukturleverantören i Europa och marknadsledare i Norden och Baltikum. Företaget har totalt 4 800 anställda och koncernen har en omsättning på ca 15 miljarder norska kronor och är noterad på Oslo Börsen. Vår kund erbjuder dig en spännande tjänst med utvecklingsmöjligheter för rätt person.
Tjänsten
Den här tjänsten innebär att du arbetar i en bred roll med omväxlande arbetsuppgifter på kundreskontraavdelningen och ingå i ett härligt team på 5 personer. Ett uppdrag på sex månader med eventuell möjlighet till förlängning eller anställning efter det.
Publiceringsdatum2012-02-10Dina arbetsuppgifterSom ekonomiassistent arbetar du med följande uppgifter:
• Administrera kundinbetalningar
• Ansvara för kreditbedömningar och orderkontroll
• Ansvara för påminnelser, räntefakturering och kravverksamhet
• Kontakter med våra kunder och övriga organisationen
• Övriga kundreskontrauppgifter
Kvalifikationer• Gymnasieekonom
• Några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• Erfarenhet från Navision är meriterande
Triggas du av utmaningar och utvecklingsmöjligheter? Då är det här tjänsten för dig. Vi söker dig som är glad och positiv. Du är noggrann, ansvarstagande och tar egna initiativ i ditt arbete. Du trivs bra med att arbeta i team och är öppen för förändringar.
Om du är intresserad av tjänsten tveka inte att skicka in din ansökan omgående!
Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Vi tar inte emot ansökan via post.
Arbetstider och omfattningHeltid/Tillsvidare. Du får en tjänst som ambulerande konsult i vår verksamhet, där det här blir ditt första uppdrag. Ett uppdrag på sex månader med eventuell möjlighet till förlängning eller anställning efter det. Start omgående.
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCecilia Eriksson, 08-586 22 725
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 1154829
Observera att sista ansökningsdag har passerat.