Ekonomiassistent till kundreskontra
SJR in Scandinavia AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR in Scandinavia AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent till ett uppdrag med start omgående. Du ingår i ett mindre team och vår kund har lokaler i Arendal på Hisingen.
Vad innebär rollen?
I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta med bolagets kundreskontra. Du hanterar hela flödet från fakturering till kundinbetalningar och påminnelsehantering. Utöver reskontran kommer du även att arbeta med avstämningar av konton och en del rapportering i Excel. Arbetet ställer krav på noggrannhet och konsekvenstänk. Vidare är du positiv, serviceinriktad och driven att bidra till att leverera med högsta kvalitet. Vi värdesätter delaktighet, ansvar och kommunikation.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har arbetat i en liknande roll tidigare, eller så kanske har du läst en YH-utbildning och arbetat vid sidan om. För att passa i gruppen bör du vara en självgående, ödmjuk och glad person som är noggrann i ditt arbete samtidigt som du är van vid att lösa problem när helst de uppstår. Du som söker behöver behärska svenska och engelska i tal och skrift. Det är ett krav att du har goda kunskaper i Excel. Har du arbetat i MS Dynamics är det meriterande.
Det är viktigt att du finns tillgänglig med kort varsel då vår kund behöver någon som kan börja omgående! Du kommer börja som konsult och för rätt person finns möjlighet till anställning hos kund.
Publiceringsdatum2021-09-07Så ansöker duFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Caroline Karlsson på 076-647 16 00. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-09-19.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy:
https://sjr.se/gdpr/integritet... (
https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Titel: ekonomiassistent
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-09-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSjr In Scandinavia AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sjr In Scandinavia AB (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Jobbnummer 5948135
Observera att sista ansökningsdag har passerat.