Ekonomiassistent till kund i Vårgårda
Arena Personal Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Vårgårda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Vårgårda,
Herrljunga,
Ale,
Alingsås,
Vara eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Vårgårda,
Ale,
Alingsås,
Vara,
Borås eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-04-12Om tjänstenTill vår kund i Vårgårda söker vi en ekonomiassistent som ska fokusera på omställningskostnader, prognosarbete, analys av produktionskostnadsvariationer och capex. Detta är ett konsultuppdrag som ska pågå under sex månader.
ProfilFör att vara aktuell för uppdraget är du förmodligen nyutexaminerad civilekonom, dvs en högskoleexamen i ekonomi är ett krav. Har du en master/MBA är det mycket meriterande. Det är även viktigt att du är bekväm att använda engelska i arbetssammanhang. Vidare så har du goda kunskaper i Excel och Powerpoint.
Som person är du positiv, prestigelös, flexibel och noggrann samt har ett öga för siffror och struktur. Du har mycket goda kommunikationsfärdigheter då du kommer att ha kontakt med varierande intressenter.
Erfarenhet av produktionsekonomi är meriterande.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Så ansöker duVi träffar kandidater löpande så skicka in en komplett ansökan med personligt brev och CV snarast, OBS - gärna på engelska!
Har du frågor om tjänsten så kontakta rekryterare Jerry Stenberg på telefonnummer 0739-179215.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-01
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3274
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJerry Stenberg 0739-179215
FöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Göran Olsgatan 1
21122 Malmö
KontorsadressGöran Olsgatan 1, Malmö
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2776545
Observera att sista ansökningsdag har passerat.