Ekonomiassistent till kund i Stockholm
Hero AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2023-04-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent till kund i Stockholm" (publicerad 2023-04-06) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent som är driven, noggrann och handlingskraftig. Du trivs att arbeta i en dynamisk miljö med snabba vändningar, att sätta upp ramar och processer är något som motiverar dig!
Om bolaget
Till vår kund söker vi nu en ekonomiassistent för ett 6 månaders konsultuppdrag med start omgående med goda möjligheter till förlängning. Bolaget är verksamma inom hotellbranschen och sitter i ljusa lokaler i Sundbyberg.
Tjänsten passar dig med stor ansvarskänsla och som trivs att arbeta på ett strukturerat och självständigt sätt. Du kommer arbeta med varierande arbetsuppgifter och ibland med flera åtaganden samtidigt.
Om rollen
I rollen som ekonomiassistent kommer du få möjlighet att arbeta i en bred och varierande roll.
Dina dagliga arbetsuppgifter består bland annat av:
• Fakturering
• Kund- och levreskontra
• In- och utbetalningar
• Bankavstämningar
• Påminnelsehantering
• Arkivering, sammanställning av rapporter och liknande
• Extern och intern support
Vem är du?
Den här tjänsten ställer höga krav på noggrannhet och ansvarstagande samtidigt som du är serviceinriktad och prestigelös. Vi vill också att du har lätt för att samarbeta, är driftig och initiativtagande.
Du är en lagspelare som gillar att samarbeta och knyta nätverk, samtidigt som du är bra på att arbeta självständigt. Har du tidigare arbetat i Pyramid är det meriterande för uppdraget.
• Eftergymnasial utbildning med inriktning redovisning.
• Du är en van användare av Officepaketet och primärt Excel.
• Du talar och skriver flytande svenska och engelska.
Tillträde, omfattning och anställning
Uppdraget är på heltid med arbetstider måndag till fredag 08-17, kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Sundbyberg. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du är anställd av Hero med chans till förlängning. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på
elida.rhodin@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hero AB (org.nr 556797-2533),
http://www.hero.se Arbetsplats Hero
Kontakt Elida Rhodin
elida.rhodin@hero.se Jobbnummer 7618776
Observera att sista ansökningsdag har passerat.