Ekonomiassistent till kund i Norrtälje

Framtiden i Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Norrtälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Norrtälje, Vallentuna, Vaxholm, Täby, Värmdö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Norrtälje, Vallentuna, Vaxholm, Täby, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Är du en positiv och flexibel person som tycker om att agera "spindeln i nätet"? Tycker du om uppgifter relaterade till ekonomi och administration? Sök då tjänsten som ekonomiassistent hos vår kund i Norrtälje!

Publiceringsdatum
2015-01-16

Arbetsuppgifter
Då en av företagets anställda kommer vara föräldraledig söker vi just nu en kompetent ersättare till denna. Uppdraget kommer starta den 23/2-2015 och den första månaden kommer du arbeta parallellt med den person som idag innehar tjänsten. Detta för att på ett bra sätt växa in i och känna dig trygg i rollen. Uppdraget kommer pågå fram till oktober 2016.

Som ekonomiassistent på företaget kommer du ha en rad olika uppgifter med anknytning till ekonomi och administration. Exempel på sådana uppgifter som kommer ingå i uppdraget är:
• Kontroll av inbetalningar samt hantering av avvikelser.
• Hantering av autogirobetalare.
• Inkommande & utgående posthantering.
• Hantering av leverantörsfakturor.
• Arkivering.
• Diarieföring.
• Övrig kontorsadministration.

Om företaget
Företaget är ett kommunalt bolag som präglas av en kollegial känsla där de anställda på kontoret inte tvekar att hjälpas åt när det behövs. På den aktuella avdelningen arbetar nio personer med olika arbetsuppgifter och i olika befattningar.

Profil
För att trivas och vara framgångsrik i rollen tror vi att du är en positiv person, som ytterligare kan bidra till den redan goda stämningen på arbetsplatsen. Du behöver ha lätt för att lära, våga ta initiativ och tycka om att ha många saker på gång samtidigt. Vidare är det viktigt att du finner glädje i att hjälpa till och vara en del av arbetsgruppen.

Arbetsuppgifterna ställer också krav på att du:
• Talar och skriver svenska obehindrat,
• Har kunskaper i Office-paketet med tyngdpunkt på Word och Excel.
• Har en känsla för ordning och struktur.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Omfattning: Heltid.
Datum: 23/2-15 till september 2016.
Arbetsort: Norrtälje.
Urval sker löpande.

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-13
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4921
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Filip Eriksson 0707661445 filip@framtiden.com

Företag
Framtiden i Sverige AB

Adress
Framtiden i Sverige AB
Warfvingesväg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvingesväg 29, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2131188

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: