Ekonomiassistent till kund i Göteborg
 Bemannia AB (Publ.) / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
 2025-04-02
 Observera att sista ansökningsdag har passerat.
 ➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent till kund i Göteborg" (publicerad 2025-07-09) ⬅️ 
   Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, 
Mölndal, 
Partille, 
Kungälv, 
Lerum eller i 
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia AB (Publ.) i Göteborg, 
Mölndal, 
Kungälv, 
Lerum, 
Härryda eller i 
hela Sverige   Har du arbetat som ekonomiassistent i minst två år samt tidigare kommunal erfarenhet? Har du även kunskaper inom systemet Proceedo? Varmt välkommen med din ansökan! 
 Om uppdraget 
Vi söker en ekonomiassistent till vår kund i Göteborg för ett konsultuppdrag som startar omgående och pågår till 31 juli. Det finns möjlighet till förlängning av uppdraget. Anledningen till behovet är en omorganisation samt föräldraledighet. Arbetstider är 8-16:30 med 30 minuters lunch, flextid finns. Du arbetar vid kundens kontor i närheten av Nordstan, det finns även möjlighet till distansarbete max två dagar i veckan efter upplärning. 
 Dina arbetsuppgifter
I denna tjänst arbetar du med leverantörsreskontran, kundreskontran och bokföring av förvaltningens bankkonto. Detta innebär att du bland annat administrerar fakturor i Proceedo, hanterar betalningspåminnelser samt registrerar kunder och försäljningsordrar utifrån underlag. Du arbetar även med allmän administration kopplat till Proceedo.  
Publiceringsdatum2025-04-02Kvalifikationer Erfarenhet av Proceedo
 Erfarenhet från kommunal verksamhet
 Gymnasieutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning
 Minst två (2) års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent
 Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
 Erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem 
Meriterande 
 Erfarenhet av Unit4 agresso 
Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
 En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
 Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia 
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 11 april. 
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg 
annelie.hammarborg@bemannia.seFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 169 30 00.
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.  
Ersättning Lön enligt överenskommelse 
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-04-11 
Klicka på denna länk för att göra din ansökan  Omfattning Detta är ett heltidsjobb. 
Arbetsgivare Bemannia AB (Publ.) (org.nr 556626-8347), 
https://www.bemannia.se   Arbetsplats Bemannia 
Kontakt Annelie Hammarborg 
annelie.hammarborg@bemannia.se  Jobbnummer 9261668 
Observera att sista ansökningsdag har passerat.