Ekonomiassistent till Jakobsdals Charkuteri

KFX HR-partner Göteborg AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Om tjänsten
Är du servicemedveten, prestigelös och har nära till skratt? Vill du arbeta tillsammans med kompetenta medarbetare i ett familjärt företag, där hanterverk står i fokus? Söker du efter en bred roll där du kan vara med och påverka? Då kan du vara Jakobsdals Charkuteris nya Ekonomiassistent!

Jakobsdals Charkuteri har valt att sammarbeta med KFX HR-partner i denna rekryteringsprocess. Du kommer till en början bli anställd hos oss på KFX HR-partner och vid förlängning få möjligheten att bli anställd hos Jakobsdals.


Om företaget
Jakobsdals Charkuteri är ett familjeföretag från Göteborg. Vår resa började 1936 när farfar Agnar och farmor Inga Pettersson öppnade dörren till Haga Charkuteri i Göteborg. Kunder skulle med tiden komma i en allt stridare ström för att ta del av farfars charkuterier. Och det fanns alltid plats för samtal - om vädret, livet i Haga och lite allt möjligt. Redan där och då föddes omsorgen om våra kunder och hantverket. Mycket är annorlunda idag, men i hjärtat står vi fortfarande bakom charkdisken. Vi lyssnar ödmjukt, berättar om vårt hantverk och bjuder folk på det lilla extra. Allt för att du ska få en godare upplevelse av svenska charkuterier - tillagade enligt fina traditioner där vi sätter den svenska smakupplevelsen främst. Vi växer för framtiden utan att tappa greppet om våra rötter och grundvärderingar. Idag omsätter vi ca 240 MSEK och är 100 anställda.

Kvalifikationer
I Rollen som Ekonomiassistent kommer du stötta Ekonomichefen, ansvara för kund- och leverantörsreskontra samt löpande arbeta med allmän ekonomiadministration. Vidare är du Jakobsdals ansikte utåt och tar emot besökare, svarar på inkommande samtal samt post- & pakethantering. Det finns möjlighet att dina arbetsuppgifter utvecklas med tiden.

Vi söker dig som är gymnasieekonom eller har studerat vidare inom ekonomi. Vi ser gärna att du har arbetat tidigare med likande arbetsuppgifter. För att du ska trivas i tjänsten ser vi att du är prestigelös, ser vad som behöver göras och att du inte är rädd för att testa dig fram och ta tag i nya arbetsuppgifter. Vidare är du noggrann, trygg och ansvarstagande. Du har goda datakunskaper i framförallt MS Officepaketet och det är positivt om du har tidigare erfarenhet av GARP och/eller AGDA.

Vi genomför personlighet- och kunskapstester samt bakgrundkontroll på alla våra slutkandidater.


Övrigt
Tjänsten är på heltid och kommer att tillsättas så snart som möjligt, vi ser helst att du kan börja arbeta redan 11 juni.
Urval och intervjuer sker löpande, detta betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Anna Berggren på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-05-28

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-17
Ange följande referens när du ansöker: 3262
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Berggren 031-711 98 00

Företag
KFX HR-partner Göteborg AB

Adress
KFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6

Jobbnummer
4171272

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB: