Ekonomiassistent till IT-bolag

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2022-02-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent till IT-bolag" (publicerad 2022-04-20) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Är du nyexaminerad eller har några års erfarenhet som ekonomiassistent och vill ta nästa steg i arbetslivet? Då kan denna roll som ekonomiassistent vara något för dig. Vår kund är en aktör som tillhandahåller IT-lösningar mot retailbranchen. De har kontor i Solna där du kommer in på en ekonomiavdelning med goda utvecklingsmöjligheter. Vår kund är ett familjärt, trevligt företag med öppen kultur. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda chanser till förlängning.

Publiceringsdatum
2022-02-28

Dina arbetsuppgifter
• Avstämning av leverantörsreskontran
• Kontroll, kontering och bokföring av omkostnadsfakturor
• Ta fram betalningsförslag och utföra betalningar
• Periodiseringar
• Avtalsadministration
• Vara behjälplig vid månads- och årsbokslut
• Övriga ad hoc uppgifter som kan förekomma på en ekonomiavdelning

Vem är du?
Du har relevant högskoleutbildning. Du är obehindrad i svenska och engelska i tal och skrift. Du har goda systemkunskaper. Som person är du noggrann, strukturerad, en teamplayer som är flexibel.

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Elin på elin.hansen@sjr.se Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-03-22.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ogunsen AB (publ)

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Jobbnummer
6387533

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):