Ekonomiassistent Till Internationellt Bolag
Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en Support Coordinator till ett internationellt bolag. Tjänsten är på heltid med start omgående.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrningoch rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med breda arbetsuppgifter och assistera övriga personalen i teamet. Du ansvarar främst för reseräkningar, bankbokningar, leverantörsreskontra och kontoavstämningar vid månadsavslut. Du kommer att arbeta självständigt med egna ansvarsområden samtidigt som du stöttar övriga i teamet. Tjänsten är på heltid med start omgående och löper fram till september, med god chans till förlängning. Du kommer att arbeta centralt i södra Stockholmsområdet i moderna lokaler.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
Publiceringsdatum2018-06-08Dina arbetsuppgifterDu kommer till exempel att:
• Registrera bankbokningar
• Administrera reseräkningar
• Göra kontoavstämningar vid månadsbokslut
• Samt vara behjälplig för andra uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
• Haren universitetsexamen iekonomi eller motsvarande erfarenhet
• Tidigare erfarenhet av ekonomiadministration
• Kan uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift
• Har god datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet
Som person är du ansvarstagande, självgående och initiativtagande. Du har en förmåga att arbeta proaktivt och noggrant, samtidigt som du har ett sinneför detaljer.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Örtenmark Nilsson
matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4192878
Observera att sista ansökningsdag har passerat.