Ekonomiassistent till hundvänlig organisation i Sollentuna

Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av ekonomirelaterat arbete inom leverantörsreskontra? Är du dessutom tillgänglig omgående med kunskaper i Visma.net? Då har vi uppdraget för dig hos vår kund i Sollentuna!

Denna tjänst inleds som ett konsultuppdrag med start omgående och pågår initialt i cirka 6 månader.

Publiceringsdatum
2022-12-21

Om tjänsten
Under din arbetsdag kommer du att arbeta brett med vanligt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning kopplat till leverantörsreskontra samt viss övrig administration där det behövs förstärkning. Ekonomiavdelningen består idag av 4 kompetenta personer varav 2 st ekonomer, en person som är ansvarig över e-handel, order, lager samt ekonomichefen som du således rapporterar till. Uppdraget innebär cirka 50% leverantörsreskontrahantering och resterande tid orderadmin, orderhantering, kundfakturering, eskalera inkommande mail till rätt avdelning samt hantera återbetalningar.

Tjänsten som Ekonomiassistent är ett konsultuppdrag med start omgående.

Om dig
Om du är en person som trivs med att både arbeta självständigt och i team så tror vi att du är rätt person för den här kunden. Du är serviceinriktad, flexibel, nyfiken och har en vilja att bidra till förbättringar och utveckling. Du har ett driv och besitter förmågan att ta initiativ och få saker gjorda. Du har sinne för detaljer, är ansvarstagande och lägger stor vikt vid att leverera i tid med god kvalitét. Vidare ser vi att du har gymnasieexamen inom ekonomi eller motsvarande. Minst två års erfarenhet av att ha arbetat som ekonomiassistent inom leverantörsreskontra är ett krav. Erfarenhet av affärssystemet Visma.net är starkt meriterande.

Viktigt för tjänsten är:
• Minst 2 års erfarenhet som ekonomiassistent inom leverantörsreskontra
• Svenska + engelska i tal och skrift
• Gymnasieexamen inom ekonomi eller motsvarande
• Erfarenhet av affärssystemet Visma.net är meriterande

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Anders Lindén via anders.linden@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Ekonomiassistent, Leverantörsreskontra, Solletuna , Visma, Adecco

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-40150".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Anders Lindén
0859898383

Jobbnummer
7279667

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: