Ekonomiassistent till Hammars i Göteborg

Oddwork Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vi på Hammars är specialister på att ta fram lösningar när det kommer till lokalbehov och lägenheter!

Vi hyr ut och säljer moduler som är speciellt inriktande för boende och kontor. Modulerna används för både tillfälliga och permanenta byggnationer. Vi på Hammars säljer även nyckelfärdiga lägenheter, allt ifrån 1:or till etagelägenheter. Som ni märker kan våra moduler användas till vad som helst, då våra moduler kan anpassas specifikt efter kundernas behov.

Bolaget grundades 1959 och sedan dess har mycket hänt! Vi är ett entreprenörsdrivet bolag som succesivt byggt upp organisationen till att omfatta den breda verksamhet som vi har idag. Nu söker vi tillsammans med Oddwork en Ekonomiassistent! 

Om tjänsten som Ekonomiassistent hos Hammars
Som Ekonomiassistent hos Hammars kommer du arbeta med administrativa arbetsuppgifter inom ekonomi. Detta innebär att du bär det övergripande ansvaret för löpande bokföring, fakturering, löner och bokslut. Utöver det kommer du även vid behov ansvara för att ta emot inkommande samtal och agera reception när man får besök på kontoret. Ekonomiarbetet administreras i affärssystemen Mammut, Kontek och Visma och du samarbetar med och får löpande support från bolagets ekonomiansvarige. 

Vi söker dig som...
• är positiv, glad och serviceminded! Vi ser att du är självgående och ansvarstagande i administrativa ekonomiska arbetsuppgifter. Du är driven, arbetar noggrant och lösningsorienterat. Som person är du engagerad och kommunicerar tydligt och professionellt med såväl kunder som kollegor. Du tycker om att arbeta i team men är som mest effektiv när du arbetar självständigt.

Vi ser att du har utbildning inom ekonomi från universitet, högskola eller KY. Under din studietid har du även arbetat med bokföring och kan därför hantera detta område direkt från start.  

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Hammars Kabin AB.

Vad Hammars Kabin erbjuder dig
Bolaget värdesätter sin personal högt vilket skapar en arbetsmiljö med högt i tak och härlig energi kollegor emellan. Du kommer arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön.

START: Omgående
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Cecilia Eriksson, cecilia@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-07-08

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Publiceringsdatum
2016-06-09

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 28 41137 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2896519

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: