Ekonomiassistent till Göteborg
Bemannia Kontor AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lerum,
Öckerö eller i
hela Sverige Har du minst fem års tidigare arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent? Vi söker nu dig som vill hoppa på ett nytt uppdrag i Göteborg!
Om uppdraget
Till vår kund i Centrala Göteborg söker vi en ekonomiassistent på heltid 100% från den 15 maj till den 15 september. Detta är ett konsultuppdrag ochman arbetar på kontoret 08:00-16:30, flextid tillämpas.
Publiceringsdatum2024-04-30ArbetsuppgifterDu kommer att arbeta mot flera olika avdelningar. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av postöppning/sortering, betalningsbevakning (betaldagar), ärendehantering (system: ServiceNow), autogiro - registrera medgivande, Svefaktura - vissa kontroller (t e x Peppol mot kundregister efter robotbearbetning) och beställa/köra betalning-/bankfiler.
Utöver detta kommer dina arbetsuppgifter att vara:
Hantera in- och utbetalningar
Arbete med löpande bokföring/redovisning
Arbete med kundreskontra, inkasso, tillgodohavanden med mera
Arbete med leverantörs reskontra, krediteringar, inleveranser med mera
Arbete med moms
Allmän administration
Kvalifikationer Minst fem (5) års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent
Gymnasieutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Erfarenhet av att arbete i ekonomisystem
Grundläggande kunskaper om redovisning och bokföring
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-05-03
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons,
sanna.perjons@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070- 884 96 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Sanna Perjons
sanna.perjons@bemannia.se Jobbnummer 8650368
Observera att sista ansökningsdag har passerat.