Ekonomiassistent till globalt Telekombolag!
Needo Recruitment West AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Needo Recruitment West AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige Är du i början på din karriär inom ekonomi? Vill du utvecklas i ett snabbväxande globalt telekombolag? Då är rollen som Ekonomiassistent rollen för dig!
Om bolaget
Bolaget är marknadsledande inom telekombranschen och levererar en cloud-baserad lösning för mobiloperatörer världen över. De är ett börsnoterat bolag och är även listat på LinkedIn som ett toppföretag för att växa i sin karriär.
Om tjänsten som Ekonomiassistent
I rollen som Ekonomiassistent kommer du arbeta i ett dedikerat team och tillsammans säkerställa att faktureringsflödet fungerar föredömligt! I praktiken innebär det att du skapar, skickar ut och följer upp fakturor samt hanterar ändringar och frågor från kunder.
Vidare följer du även upp sena betalningar, tvister och krediteringar. Tillsammans driver ni i teamet gemensamma förbättringsprojekt samt samspelar med andra avdelningar exempelvis inom försäljning och projektledning.
Du utgår från bolagets kontor som är centralt belägen på Kungsholmen i Stockholm.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Säkerställa ett korrekt faktureringsflöde.
Intern och extern support inom ditt ansvarsområde.
Gemensamt effektiviseringsarbete.
Om dig
Vi söker dig som är i början på din karriär inom ekonomi. Kanske har du nyligen avslutat en utbildning inom området alternativt samlat på dig motsvarande arbetslivserfarenhet. Du trivs i en supporterande roll och har en god systemvana, fördelaktigt har du tidigare erfarenhet från faktureringssystem. Koncernspråket är engelska varpå du behärskar både svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
Som person är du ansvarstagande och noggrann i ditt arbete där du både intar ett helhetsperspektiv samtidigt som du värnar om detaljer. Då du samarbetar tätt med ditt team samt övriga kollegor inom organisationen är du en naturlig och prestigelös lagspelare som trivs väl i en global miljö.
Viktigt för tjänsten är: Utbildning inom ekonomi alternativt arbetslivserfarenhet som kan bedömas likvärdig.
Systemvana, gärna från faktureringssystem.
Flytande språkkunskaper i svenska och engelska.
Meriterande för tjänsten är:
Tidigare arbetslivserfarenhet inom liknande område där du hanterat fakturering och/eller support.
Publiceringsdatum2024-02-15Övrig informationStart: Enligt överenskommelse
Typ av rekrytering: Hyrrekrytering (du kommer vara anställd av Needo de första sex månaderna för att sedan övergå till en fastanaställning hos bolaget)
Omfattning: Heltid 100%
Placering: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Finner du tjänsten som Ekonomiassistent intressant? Skicka in din ansökan idag, vi på Needo ser fram emot att höra från dig!
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Needo Recruitment West AB (org.nr 559218-3940)
Arbetsplats Needo
Kontakt Petra Nordberg
petra@needo.se Jobbnummer 8473504
Observera att sista ansökningsdag har passerat.