Ekonomiassistent till framgångsrikt Shared Service Center

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2018-07-17

Företaget
Företaget hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader, vilket ger den bästa kundupplevelsen, hög kvalitet i näten och en kostnadseffektiv verksamhet.

Den digitala resan har bara börjat och här erbjuds du en unik möjlighet att få vara med och påverka på riktigt i en händelserik miljö där arbetet kan skifta och i utbyte får du värdefulla erfarenheter från ett stort företag och dess processer.


Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som ekonomiassistent arbetar du med de löpande arbetsuppgifterna som innefattas inom kundreskontra. Du är en del av hela flödet i arbetet gentemot de mindre bolagen inom koncernen. Syftet med rollen är att få det dagliga inflödet av förfrågningar och ärenden att fungera så bra som möjligt. Även att ge support internt som externt är en del av dina arbetsuppgifter för att besvara status på fakturor och ändra i systemen.

I arbetet förväntas du att ge förstklassig support och att komma med förslag hur interna processer kan effektiviseras och förbättras.


Kvalifikationer
• Avslutad eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Minst ett års arbetslivserfarenhet från ekonomirelaterat arbete
• God system - och datavana
• Meriterande med erfarenhet av Visma, SAP eller andra affärssystem

För att lyckas i rollen tror vi att du som söker är en person som vill ta ansvar för ditt eget arbete och driva det självständigt framåt. Du är relationsorienterad och har en god samarbetsförmåga. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och du kan snabbt ställa om efter nya förutsättningar. Ditt arbetssätt är strukturerat och du trivs i roller där du arbetar tillsammans med kollegor för att utveckla rutiner och processer.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Solna
Lön: Enligt överenskommelse
Anställningsform: Konsult, tillsvidare

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomiassistent, ekonomisupport, ekonomi, leverantörsreskontra, Stockholm, support, SAP, SRM, IBX, internsupport, service, ekonomisupport, reskontra, heltid, IT, administration, system, ekonom, kundreskontra, stockholm, heltid, visma

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Jobacker julia.jobacker@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4255746

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: