Ekonomiassistent till företag inom detaljhandeln - TNG Group AB - Ekonomiassistentjobb i Stockholm
Ekonomiassistent till företag inom detaljhandeln
TNG Group AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm

Söker du nytt jobb som ekonomiassistent? Vi söker nu en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra i Stockholm

För kunds räkning söker vi nu omgående en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till ett bolag i Stockholm inom detaljhandeln. Då företaget befinner sig i en spännande utvecklingsfas behöver ekonomiavdelningen en extra resurs fram till årsskiftet.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Detta är en möjlighet för dig som har en något juniorare profil som ekonomiassistent att arbeta i en assisterande roll, med stort fokus på kundkontakt, problemlösning och admininistrativa uppgifter inom leverantörsreskontra.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Då företagets butiker kommer gå över till nya bolagsnummer behövs extra hjälp med att:

* problemlösa/utreda fakturor efter övergången till nya bolagsnummer
* gå igenom fakturaflöden varje dag
* lägga upp information i anläggninsregister varje dag
* allmänna ekonomiadministrativa uppgifter

Eftersom företaget befinner sig i en förändringsfas kommer det vara högt tryck på avdelningen så det krävs att du som person gillar en miljö som är föränderlig och där du kommer att behöva arbeta självständigt.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är på heltid, med start så snart som möjligt och arbetstider 8-17 med flextid tillämpas. Du kommer att vara placerade på kontoret som är beläget på söder i Stockholm. Du kommer att ingå i ett team där samarbete och arbetsglädje står högt på agendan. Önskad uppstart för tjänsten är omgående och den löper som ett konsultuppdrag fram till årsskiftet.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har relevant ekonomisk utbildning samt minst 1-2 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med reskontra. Eftersom du kommer att ha mycket kundkontakt ser vi gärna att du har telefonvana och trivs med att ha externa kontakter. För denna tjänst ser vi gärna att du har erfarenhet från större bolag där fakturaflödena är stora. Att du talar och skriver svenska obehindrat är också en förutsättningen för att du ska klara av rollen.

Avdelningen präglas av ett högt tempo och ställer krav på att du trivs med att ta mycket eget ansvar för att nå deadlines. Som person trivs du med att samarbeta med dina kollegor, lösa problem och har förmågan att arbeta strukturerat även i pressade situationer.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2018-08-06

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cilla Lennér cilla.lenner@tng.se

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
4276017

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: