Ekonomiassistent till företag i Solna
serveOffice ab / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos serveOffice ab i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och medlemmar i SRF. Läs gärna mer om oss på
www.serveoffice.se eller
www.facebook.com/serveOffice .
Vi söker nu en ekonomiassistent för ett uppdrag på c:a 1,5 år under den period när ordinarie personal delvis är föräldraledig. Uppdraget är på c:a 8-10 timmar/vecka och med önskan att timmarna är fördelade på måndagar och torsdagar varje vecka. Timmarna kan eventuellt öka efter hand. Start på uppdraget i början på augusti men upplärning med ekonomiansvarig under juni/juli månad.
Publiceringsdatum2015-06-01Dina arbetsuppgifterI arbetsuppgifterna ingår bland annat att scanna, registrera och kontera leverantörsfakturor, skapa en betalfil en gång/vecka och hantera kvitton för utlägg. Andra ekonomirelaterade arbetsuppgifter kan komma till efter hand.
KvalifikationerVi söker en person som är minst gymnasieekonom och som kanske idag studerar vidare inom ekonomiområdet. Vi vill alltså att du har vissa baskunskaper inom ekonomi och kanske har jobbat med det tidigare.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du är självgående, flexibel och kan ta egna initiativ. För att passa i denna roll tror vi att du är mycket noggrann och ansvarsfull och kan ta ansvar för delar av ekonomiarbetet.
Vi erbjuder dig
Ett uppdrag på en ekonomiavdelning där du kan fortsätta utveckla din förmåga och tillsammans med ekonomiansvarig verka för ett välfungerande ekonomiskt flöde.
:som konsult hos serveOffice
Får du dessutom engagerade konsultkollegor, och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal, det vill säga du som konsult är nöjd och har det bra. Därför anordnar vi kontinuerligt återkommande trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice!
Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan med uppdaterat CV snarast. Observera att urvalet görs löpande. Frågor kring tjänsten besvaras av Cissi Silvstam på 070-564 13 70, alternativt
cissi.silvstam@serveoffice.seVälkommen!
Arbetsort: Solna
Anställningsgrad: Deltid
Varaktighet, arbetstid
Deltid Bemanning
ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-07-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCissi Silvstam, Rekryteringskonsult 070-564 13 70
FöretagServeOffice AB
AdressServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna
KontorsadressBox 617 19126 Sollentuna
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2318646
Observera att sista ansökningsdag har passerat.