Ekonomiassistent till Fastighetsbolag i Göteborg

SJR in Scandinavia AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR in Scandinavia AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

SJR söker för kunds räkning en ekonomiassistent för ett uppdrag på sex månader. För rätt person finns goda chanser till förlängning. Vår kund sitter i trevliga lokaler på Hisingen.

Vad innebär rollen?
I rollen som ekonomiassistent ingår du i ett ekonomiteam om tre personer och du kommer att arbeta med bolagets kund- och leverantörsreskontra samt vara behjälplig i boksluten. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:

• Fakturering
• Påminnelse- och inkassohantering
• Kontering av leverantörsfakturor
• Betalningar
• Avstämningar av balanskonton
• Periodiseringar
• Momsdeklaration

Vem söker vi?
Vi tror att du har en relevant utbildning och erfarenhet av likande arbetsuppgifter och finns tillgänglig för start omgående. Du är en van användare av Excel och har du erfarenhet av Pyramid är det en fördel. Du är flytande i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Som person är du driven, självständig och social. Vidare är du självgående, tar egna initiativ och trivs med mycket kontaktytor. Vidare är du prestigelös och samarbetsvillig.

Publiceringsdatum
2020-02-14

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef på Amanda Karlsson på 076-647 16 53. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Titel: Ekonomiassistent

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sjr In Scandinavia AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sjr In Scandinavia AB (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Jobbnummer
5097531

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR in Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR in Scandinavia AB: