Ekonomiassistent Till En Pr-Byrå

Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en ekonomiassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i november.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrningoch rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med breda arbetsuppgifter och assistera övriga personalen i teamet. Du ansvarar främst för hela arbetsflödet med kundfakturering, leverantörsfakturahantering, löpande redovisning och bokföring, behjälplig vid årsredovisning och lönedeklaration. Företaget hjälper sina kunder med långsiktiga kommunikationsstrategier och PR-stöd.Tjänsten är på heltid med start i december och löper fram till mars 2020. Du kommer att arbeta i härliga lokaler vid Södermalm och arbetstiderna är måndag - fredag kl. 08:00- 17:00.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

Publiceringsdatum
2018-09-19

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

Projektredovisning

Fakturahantering

Bokföring

Löner och skattedeklarationer

Årsbokslut- och redovisning

VI SÖKER DIG SOM

Tidigare erfarenhet av ekonomiadministration

Kan uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Har god datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabriela Montenegro stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4357106

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: