Ekonomiassistent till distributör inom mediabranschen

Delta Consulting AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Delta Consulting AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Spännande interimsuppdrag som ekonomiassistent till nordens ledande distributör inom magasin prenumeration!

Var? Stockholm city
När? Senast 2:a oktober
Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting

Om vår kund

Vår kund är ett spännande och expanderade bolag som erbjuder tidning och magasin prenumerationer till privatpersoner och företag.

Om Rollen:

Vår kund söker nu en ekonomiassistent till deras ekonomiavdelning. Du kommer att arbeta nära två redovisningsekonomer och kommer att rapportera till bolagets CFO, du kommer samt arbeta med ett flertal andra i verksamheten.

Publiceringsdatum
2023-09-15

Dina arbetsuppgifter
• I både kund- och leverantörsreskontra åtgärda och utreda öppna poster.

• I mån av tid arbeta med en del kontoavstämningar, samt även annan löpande redovisning.

• Kundreskontra, arbeta med hela kundreskontra processen förutom fakturering: Påminnelser, inbetalningar, externa och interna fakturafrågor, samt kreditfakturor.

• Leverantörsreskontra, arbeta med hela leverantörsreskontra processen från kontering till betalningar.

Vem är du?

De söker nu dig som har gedigen erfarenhet inom kund och leverantörsreskontra med inklusive momsregler och kontering. De ser gärna att du har arbetat i medelstora affärssystem. Det kommer vara viktigt att du tycker om att arbeta med många olika transaktioner samtidigt, då deras flöden är mindre och innefattar stor variation, det kommer vara viktigt att du kan hantera det.

Som person söker de dig som är noggrann och effektiv, med en mycket god samarbetsförmåga.

Kvalifikationer
• Gedigen erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra.

• Arbetat i medelstora affärssystem.

• Arbetat med varierande ekonomiska flöden.

• Effektiv och noggrann, samt bra samarbetsförmåga.

Meriterande:

• Erfarenhet i Dynamics NAV.

Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Nathalie Öst Lundkvist på nathalie@deltaconsulting.se eller 073-380 02 08
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Delta Consulting AB (org.nr 559144-8575), https://www.deltaconsulting.se/

Kontakt
Nathalie Öst Lundkvist
nathalie@deltaconsulting.se

Jobbnummer
8116138

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Delta Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Delta Consulting AB: