Ekonomiassistent till centralt beläget försäkringsbolag!

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2021-11-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent till centralt beläget försäkringsbolag!" (publicerad 2022-03-16) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Till vår kund inom försäkringsbranschen som befinner sig i en stark tillväxtfas söker vi nu en ekonomiassistent. Önskvärd start är omgående och du kommer under en sexmånadersperiod arbeta som SJR-konsult. Därefter är ambitionen en anställning hos vår kund.

Publiceringsdatum
2021-11-29

Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta med kund- och leverantörsreskontra, hantera betalningar, göra avstämningar av bankkonton, arbeta med utredning och uppföljning av avvikelser, vara delaktig i månads-, kvartals- och årsbokslut samt vara behjälplig i revisionsarbetet och kontakten med revisorer. Utöver detta kommer du även bli delaktig i flera spännande projekt inom bland annat digitalisering.

Vem söker vi?

Vi söker dig som har en akademisk utbildning inom ekonomi, minst två års arbetslivserfarenhet av liknande roll, systemvana, goda kunskaper i Excel, (meriterande med erfarenhet av Visma) och såklart rätt inställning! Vi letar efter dig som är på hugget och som har viljan att lära sig. Som person är du social, noggrann och hjälpsam. Vi ser att du är en engagerad och ansvarstagande person med förmåga att planera och prioritera. Du trivs med att arbeta i team och förstår vikten av att hålla deadlines och leverera med hög kvalitet. Dessutom har du goda kunskaper i såväl svenska som engelska och extra plus för dig som även kan kommunicera på norska och danska i både tal och skrift.

Låter detta som något för dig? Sök då redan idag!

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Amanda Karlsson på 076-647 16 53. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ogunsen AB (publ)

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Amanda Karlsson
amanda.karlsson@sjr.se
076-647 16 53

Jobbnummer
6137416

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):