Ekonomiassistent till byrå

Hero AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-02-21

Företaget
Företaget arbetar med kunder inom kunskapsbaserade, innovativa och teknikintensiva branscher. Utöver denna breda kompetens erbjuder företaget en spetskompetens inom bland annat life science, immaterialrätt, teknologi, media, telekom och process. Bolaget har en omfattande internationell erfarenhet och ett väl utvecklat nätverk runt om i världen. Byrån är belägen i centrala stockholm med nya och fräscha kontorslokaler. De har omkring 400 medarbetare i Sverige och under 2012 var omsättningen 645 miljoner kronor.

Om jobbet

Hero söker en kommunikativ ekonomiassistent som har erfarenhet av leverantörsreskontra. Du kommer att tillhöra en ekonomiavdelning som består av tre personer.

Arbetsuppgifterna kommer bland annat bestå av:

• Leverantörsreskontra

• Fakturering

• Bokföring

• In-och utbetalningar

• Analyser

• Bankärenden

Kompetenser
Vi söker dig med gymnasialutbildning med erfarenhet av att självständigt ha arbetat som ekonomiassistent mot leverantörsreskontra. Du har grundläggande kunskaper i Officepaketet. Vidare ser vi gärna att du talar och skriver svenska och engelska flytande.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som har en problemlösande inställning, med förmåga att planera och prioritera ditt arbete med hänsyn till arbetsbördan och deadlines. Därför kräver rollen att du som person är flexibel, strukturerad, hjälpsam, kommunikativ och lättlärd med en känsla för service. Detta för att kunna vara dina kollegor behjälplig.

Utvecklingsmöjligheter

Du kommer tillhöra ett en ekonomiavdelning som idag består av 3 personer med möjligheten att bygga på din kompetens med fler utmanande arbetsuppgifter.

Arbetstider

Arbetet är på heltid under kontorstider och tillträde sker i början av mars. Anställningen är ett uppdrag som löper ut den 31 maj 2014 med möjlighet till förlängning. Du kommer vara anställd som konsult hos Hero.

Hur söker du? Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Marielle Linder på telefon 08-684 252 32

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=396

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Kontakt
Marielle Linder, Konsultchef 08-684 252 32 rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM

Jobbnummer
1788051

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: