Ekonomiassistent till bolag inom detaljhandeln
Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Är du intresserad av att vara med på en digitaliseringsresa och ute efter en tjänst där du också ges möjlighet att utvecklas och växa? Fortsätt då att läsa!
Till vår trevliga kund belägen vid Landvetter flygplats söker vi nu en ekonomiassistent till ett konsultuppdrag på sex månader med start omgående. För rätt person finns därefter goda möjligheter till anställning direkt hos vår kund.
Vad innebär rollen?
Vår kund arbetar aktivt med digitialisering och effektivisering av processer och flödet av leverantörsfakturor och du ges nu en möjlighet att vara med på deras fortsatta resa framåt! Du kommer i tätt samarbete tillsammans med din närmsta kollega som är redovisningsansvarig forsätta det påbörjade arbetet med att arbeta smartare och mer effektivt.
Du kommer vara involverad i den löpande bokföringen med fokus på leverantörsreskontra. Du stämmer av inleverans mot faktura, konterar och ansvarar för betalningar. Utöver det kommer du även vara behjälplig vid bokslutsarbete med bland annat avstämningar av konton.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och har arbetat ett par år på en ekonomiavdelning och därav känner dig trygg med likande uppgifter. Du har goda kunskaper i Excel och har du tidigare arbetat i Agresso är det meriterande. Då leverantörerna är både svenska och utländska behöver du ha goda kunskaper i såväl svenska som engelska.
Vi tror att du är en kommunikativ och flexibel lagspelare som har viljan att lära och tycker om utmaningar. Du behöver ha ett sinne för struktur och vara noggrann i ditt arbete. Att leverera mot deadlines är inga problem och du har förmågan att arbeta självständigt och vågar ta egna beslut.
Är detta du? Skicka då in din ansökan redan idag!
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Amanda Karlsson på 076-647 16 53. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Publiceringsdatum2022-05-19Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (
https://sjr.se/integritetspolicy/)Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOgunsen AB (publ)
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Kontakt Amanda Karlsson
amanda.karlsson@sjr.se 076-647 16 53 Jobbnummer 6663521
Observera att sista ansökningsdag har passerat.