Ekonomiassistent till bolag i Solna

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Solna
2022-04-20


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Solna

Nu söker vi en ekonomiassistent för ett konsultuppdrag på 8 månader hos vår kund som är ledande inom testning, inspektion- och certifieringsbranchen.

Publiceringsdatum
2022-04-20

Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent kommer du arbeta stöttande inom en rad olika uppgifter. Du kommer att ha ett stort kontaktnät internt inom organisationen. Du kommer att ansvara för delar av kund- och leverantörsreskontran. Vidare kommer du även hjälpa till med kreditering och projektfakturor. Exempel på arbetsuppgifter är följande:

Ansvara för inkommande påminnelser

Efterkontroller fakturor

Konteringar

Kreditering kundfakturor.

Stöd vid revision och vid utredningar.

Då detta är en ny tjänst hos kunden så ges du möjlighet att vara med att påverka och utveckla arbetsuppgifterna.

Vem söker vi?

För att vara kvalificerad för denna roll har du:

Tidigare erfarenhet av arbete med kund- och leverantörskontra

Goda kunskaper inom Excel

Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

Service, positivitet och driv är viktiga ledord för denna tjänst. Du är en glad, självständig och flexibel person som vill vara en del av ett härligt och stabilt team. Du trivs bra i en arbetsmiljö som ständigt utvecklas och vara delaktig i förbättringar. Vidare är du framåt och vågar ta eget initiativ. Förutom dessa egenskaper är du intresserad av ekonomi och föredrar att arbeta strukturerat.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Elin Hansen på elin.hansen@sjr.se Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-04-30.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ogunsen AB (publ)

Jobbnummer
6554969


Sökord


Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):