Ekonomiassistent, start omgående
Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Till en av Sveriges största fastighetsförvaltare söker vi nu en ekonomiassistent. En kombinerad roll där du kommer att arbeta dels med reskontraflödet och dels agera administrativt stöd till affärsområdeschefer.
Denna tjänst kommer att ge dig en intressant och bred roll hos en av Sveriges ledande aktörer inom bostadsutveckling och fastighetsförvaltning. En attraktiv arbetsplats med goda möjligheter till personlig utveckling. Du erbjuds ett fritt och självständigt arbete där du har stor möjlighet att vara med och påverka och utveckla förmågan att stärka varumärket inom kundens organisation och dess kunder. Företaget sitter r i fräscha lokaler mitt i centrala Stockholm.
Tjänsten är en heltidsanställning som konsult på Avanzera AB. För rätt person finns goda möjligheter till anställning hos vår kund. Som ekonomikonsult på Avanzera är du med och bidrar till framgång hos våra kunder.
Publiceringsdatum2022-09-09Dina arbetsuppgifter• Rapportera till ekonomichef
• Kontrollera, kontera leverantörsfakturor och bevaka ej attesterade och betalda fakturor
• Fakturera, stämma av intäkter och hantera reskontra
• Hantera faktureringsunderlag och bevaka vidarefakturering
• Delaktig i månadsbokslut, reserveringar och analyser
• Superuser i våra system och processägare för hantering av kund- och leverantörsreskontra
• Kvittoredovisning och administration
• Ledningsstöd, bokningar av möten, konferenser och administration
• Vara behjälplig under och inför ledningsgruppsmöten
• Stötta chefer och medarbetare i ekonomifrågor och löpande rutiner inom området
BakgrundVi tror att du som söker har någon form av eftergymnasial utbildning samt ett par års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom ekonomi. Har du erfarenhet av Agresso, Alusta, IS Tools, Mercur eller Qlikview är det meriterande, men ej ett krav.
Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är positiv, drivande och nyfiken. För att lyckas i rollen behöver du kunna arbeta självständigt, strukturerat och fokuserat. Du har mycket energi och är engagerad som person. Vidare har du ett intresse av system och har lätt för att lära. För att trivas i rollen behöver du vara service-minded och kommunikativ.
Om företagetAvanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.
Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder
https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAvanzera AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1543".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Avanzera AB (org.nr 556520-1182),
http://www.avanzera.se Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt Helena Elvin Guillemain
08-545 28 305 Jobbnummer 6963693
Observera att sista ansökningsdag har passerat.