Ekonomiassistent sökes till populär forsknings- och utbildningsk

Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Öckerö, Härryda eller i hela Sverige

Har du 3 års erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra? Har du möjlighet att starta en tjänst omgående? Om du svarat Ja på detta kan du vara den vi söker.

Om uppdraget:

Vår kund forskar och utbildar inom bland annat teknik och naturvetenskap samt arbetar med vision om en hållbar framtid. De är kända för sin effektiva innovationsmiljö och har 13 institutioner.

Start för uppdraget är omgående och beräknas pågå till sista juni 2019. Omfattningen är heltid.

Publiceringsdatum
2018-11-15

Arbetsuppgifter
I detta uppdrag som ekonomiassistent kommer du att tillhöra reskontraenheten. Fokus för rollen är att arbeta med leverantörsfakturor och reskontra. Självklart kan även övriga arbetsuppgifter som är vanligt förekommande inom ekonomi förekomma.

För roller ser vi dig som person är målinriktad och noggrann. Du har en god förmåga att ta ansvar för ditt arbete och är mån om att utföra arbetet på bästa sätt. Det är även betydelsefullt att du har gott samarbete med kollegor och bidrar till en trivsam arbetsmiljö.

Kvalifikationer
• Högskoleexamen inom ekonomi eller motsvarande utbildning och minst 3 års erfarenhet som ekonomiassistent alternativt gymnasium och 5 års erfarenhet som ekonomiassistent
• Minst 3 års erfarenhet av hantering av leverantörsfakturor/reskontra
• Goda kunskaper i MS Office och bokföringssystem
• En merit om du arbetat i Raindance och/eller Visma Proceedo
• Ytterligare merit med erfarenhet av EDI-anslutning av leverantörer via InExchange

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofie Nilsson på e-postadress: sofie.nilsson@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Inledningsvis tom 30/6 2019

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofie Nilsson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4460486

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: