Ekonomiassistent sökes till Office Management
Performiq AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Performiq AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Tjänstebeskrivning
Vi på PerformIQ söker nu en erfaren ekonomiassistent till leverantörsreskontra till vår kund Office Management i Kista. Du kommer ingå i ett glatt team av 7 personer och vara placerad på huvudkontoret i Kista.
Som ekonomiassistent kommer du få en bred roll inom området ekonomi med fokus på leverantörsreskontra. Vi ser att du har tidigare erfarenhet av liknande roll och arbetat med flera områden inom ekonomi. Har du erfarenhet av Mediusflow, Readsoft eller Visma Business är detta meriterande.
Dina främsta arbetsuppgifter innefattar:
• Leverantörsfakturor/Orderhantering
• Intern vidarefakturering
• Leverantörsbetalningar i fil
• Flerbolagshantering
• Stora kontaktytor internt
• Posthantering
• Scanning av fakturor
• Ärendehantering
• Tolka fakturor
• Kontering av omkostnadsfakturor
• Bokslutsarbete/månatliga avstämningar
• Periodiseringar
Krav på person
Vi söker dig som har en gedigen erfarenhet av liknande arbete. Ett krav är att du har arbetat med leverantörsreskontra tidigare men även andra arbetsuppgifter inom ekonomi är meriterande. I din roll kommer en viktig del vara kommunikation, därför behöver du behärska svenska mycket väl i både tal och skrift. Teamet som arbetar idag består av glada, driftiga, ansvarstagande och effektiva medarbetare och vi ser att du med besitter dessa egenskaper. På arbetsplatsen är det högt i tak med en stimulerande arbetsmiljö där de samarbetar för att uppfylla organisationens mål.
Du har ett driv för att utvecklas, en förmåga att alltid ligga steget före och snabbt sätta dig in i nya uppgifter som hamnar hos dig.
Publiceringsdatum2019-10-08Övrig informationStart: Omgående
Omfattning: Heltid t.o.m. februari 2020
Arbetstid: 8-17, måndag-fredag
Plats: Kista
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos Wangeskog.
Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Christoffer Bergström på mail
christoffer.bergstrom@performiq.se Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Företagspresentation
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag som identifierar och paketerar helhetslösningar tillsammans med serviceåtagande för deras kunder. De har i över 25 års tid skapat de bästa förutsättningarna för allt som rör din arbetsplats. Idag hjälper Office Managementi fler än 8000 kunder i Sverige, Norge och Finland.
Med kompetens, glöd och starkt engagemang som drivkraft skapar Office Management effektiva lösningar för IT, kommunikation, samarbete och dokumentation.
Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök
www.performiq.se Sökord: Ekonomi, assistent, reskontra
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-10-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerformiq AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "5078".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Performiq AB (org.nr 556785-2677),
http://www.performiq.se/ Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats PerformIQ Work AB
Jobbnummer 4879283
Observera att sista ansökningsdag har passerat.