Ekonomiassistent sökes till Mariestad!

Framtiden AB / Ekonomiassistentjobb / Mariestad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Mariestad, Töreboda, Götene, Skövde, Gullspång eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Mariestad, Töreboda, Götene, Skövde, Tibro eller i hela Sverige

Vi söker en noggrann och strukturerad ekonomiassistent som har god förståelse för redovisning. Är du den vi söker?

Dina arbetsuppgifter

Som ekonomiassistent hos vår kunds företag kommer du att sitta i kontorslokaler tillsammans med 12 andra medarbetare. Du kommer att arbeta med många varierande arbetsuppgifter inom ekonomi och redovisning där du använder dig av affärssytemet Navision. Den första tiden kommer att bestå av upplärning tillsammans med närmaste chef.

Exempel på arbetsuppgifter är:
• Löpande bokföring
• Löpande avstämning
• Månadsrapporter
• Kundinbetalningar
• Viss fakturering

Om företaget

Vår kunds företag har funnits med länge, de tillverkar, servar och säljer båtar. Deras marknad finns i Norden och i norra Europa. Det är ett företag där det är högt i tak och som anställd har man chans att känna sig delaktig och sedd.

Mer om företaget vid ett eventuellt intervjutillfälle.



Din profil

Skall-krav:
• Arbetat minst 2 år med denna typ av arbetsuppgifter.

Meriterande är om du har:
• Tidigare erfarenhet av lönehantering
• Högskoleutbildning inom ekonomi eller redovisning.

Vi ser att du som söker rollen som ekonomiassistent är strukturerad, detta behövs då du kommer att ha många olika arbetsområden och varierande arbetsuppgifter. Det är viktigt att du kan kommunicera på ett enkelt och förståligt sätt, samt att du är bra på att dokumentera och har förståelse för helheten i det du gör. Du är också duktig på att ta ansvar och ser till att dina arbetsuppgifter utförs i tid.


Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Ort: Mariestad
Arbetstider: mån-tors 06:45-16 fre 06:45-14:45
Omfattning: Heltid

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-02-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-27
Ange följande referens när du ansöker: 10284
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Andrea Meyer andrea@framtiden.com 0723020131

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Östra Torggatan 2 C
65224 Karlstad

Kontorsadress
Östra Torggatan 2 C

Jobbnummer
3334496

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: