Ekonomiassistent sökes till internationellt företag i Tumba

SW / Ekonomiassistentjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Botkyrka, Ekerö, Huddinge, Södertälje, Stockholm eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!

SW söker för kunds räkning en driven och intresserad ekonomiassistent inom leverantörsreskontran för arbete på vår kunds kontor i Tumba. Uppdraget är till en början på 4 månader med möjlighet till förlängning. Till rollen som ekonomiassistent söker vi dig i början av din karriär med ambitionen att utvecklas och lära dig mer!  Denna tjänst inbjuder dig att arbeta i en stor, internationell koncern där du befinner dig i hjärtat av verksamheten. Du kommer att tillhöra en större ekonomiavdelning och arbeta i en grupp om fem ekonomiassistenter.

Tjänstebeskrivning
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med hela flödet kopplat till leverantörsreskontran. Då vår kund har ett stort fakturaflöde är mycket automatiserat men det förekommer även manuella imatningar samt scanning.

Dina arbetsuppgifter kommer att omfatta:

• Leverantörsreskontra
• Leverantörsfakturahantering
• Kontakt med kundens leverantörer samt övriga avdelningar internt
• Avstämningsarbete samt rapportering

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har studerat på universitets- eller KY utbildning med inriktning mot ekonomi/redovisning samt har grundläggande erfarenhet av redovisning eller liknande arbete på en ekonomiavdelning.

Du har ett noggrant, effektivt och ordningsamt arbetssätt. Du har en hög servicekänsla och är affärsmässig i ditt sätt mot kunder och medarbetare samtidigt som du är öppen för förändringar och för att lära dig nya saker. Då du hanterar såväl nationella som internationella leverantörer ser vi att du är flytande i svenska och engelska.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW . Uppdraget är till en början 4 månader med möjlighet till vidare förlängning. Sista ansökningsdag är 2012-11-10 men anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Lina Bråland, 08-407 55 57.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Publiceringsdatum
2012-10-10

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-11-10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lina Bråland, +46 8 407 55 57

Företag
SW

Adress
SW
10391 Stockholm

Jobbnummer
1362219

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: