Ekonomiassistent sökes!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Göteborg Finance & Legal är ett affärsområde med tjänster hos kunder inom bank- och försäkringsbranschen, hos finansbolag, advokat- och juristbyråer samt på olika ekonomiavdelningar, finansavdelningar och juristavdelningar.
Nu söker Adecco Finance & Legal en ekonomiassistent för ett konsultuppdrag i Västra Frölunda!
Publiceringsdatum2009-05-27Dina arbetsuppgifterSom ekonomiassistent kommer du att arbeta med kund- och leverantörsreskontra, in- och utbetalningar, kravhantering och betalningspåminnelser. Du kommer även att fungera som support till säljare och controllers med diverse arbetsuppgifter. Uppdraget innebär mycket kontakt med leverantörer, interna beställare och kunder etc.
ErfarenheterArbetslivserfarenhet från ovanstående arbetsuppgifter är ett krav
Goda kunskaper i Excel är ett krav
Goda kunskaper i engelska är ett krav
Kunskaper i franska, tyska, italienska, danska eller tjeckiska är meriterande
Erfarenhet från större koncern är meriterande
Dina personliga egenskaperDu skall vara en självgående, strukturerad och driven person som har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Vidare bör du vara stresstålig och inte rädd för att ta för dig.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Fakta om anställningen
Uppdraget som Ekonomiassistent skall tillsättas i juli 2010 och därefter fortlöpa i ca 6 månader. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden och arbetar efter detta uppdrags slut, med andra uppdrag som matchar din kompetens. Tjänsten innebär heltid med sedvanliga kontorsarbetstider.
Ansök
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån tjänsten 181/62744 Ekonomiassistent.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Liina Haablahe på tel: 031-720 72 81.
Välkommen att söka!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-06-30
KontaktLiina Haablahe, Rekryteringsansvarig, 031 720 72 81
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
41105 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 457588
Observera att sista ansökningsdag har passerat.