Ekonomiassistent sökes
Randstad AB Stockholm / Ekonomiassistentjobb / Upplands-Bro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Upplands-Bro,
Järfälla,
Sollentuna,
Upplands Väsby,
Sigtuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Upplands-Bro,
Järfälla,
Sollentuna,
Upplands Väsby,
Sigtuna eller i
hela Sverige Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.
Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.
Vi söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent till ett uppdrag, som för rätt person kan leda till anställning hos kund. Vår kund, verksamma inom teknikbranschen, är i ett expansivt skede och behöver förstärka sin ekonomiavdelning för att kunna möte nya utmaningar.
Dina arbetsuppgifter
Arbetet innebär vanligt på ekonomiavdelning förekommande arbetsuppgifter. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att ansvara för kund- och eller leverantörsreskontra, löpande bokföring, exempelvis avstämningar, matchning av betalningar/inbetalningar etc. Utöver dessa arbetsuppgifter kommer du även att efter behov delta i det övriga arbetet på ekonomiavdelningen.
Din Bakgrund
Du är nyutexaminerad ekonom med inriktning mot redovisning eller har gedigen erfarenhet av liknande tjänst. Du har goda erfarenheter av arbete i Excel, är numeriskt och analytiskt lagd och trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska och behärskar du dessutom tyska är det meriterande. Även erfarenhet av arbete i Visma är meriterande.
Dina egenskaper
Du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt, gillar att förvalta samtidigt som du är öppen för och vill vara delaktig i förändrings- och förbättringsprocesser. Du är glad, positiv och framåt.
Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstiden har gått ut, så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Lavin på tel 08-693 94 03.
Vi ser fram emot din ansökan!
Publiceringsdatum2012-03-07Arbetstider och omfattningHeltid/Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-03-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagRandstad AB Stockholm
AdressRandstad AB Stockholm
Box 17193
10462 Stockholm
Jobbnummer 1179099
Observera att sista ansökningsdag har passerat.