Ekonomiassistent/registrerare (ej kvalificerad)
Office Partner AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm,
Botkyrka,
Upplands Väsby,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Vi söker en ekonomiassistent för uppdrag på ett företag i city.
Publiceringsdatum2008-03-11Dina arbetsuppgifterLeverantörsfakturor - stansning, lägga upp leverantörer. Enklare allmänna uppgifter på ekonomi avd.
KvalifikationerGymnasiekompetens, kunskaper i bokföring.
Personliga kvalifikationer:
Du är en positiv person, som har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.
Anställningstyp/arbetstiderVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Heltid 080325-080831
ErsättningFast lön
Fast timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: Ekass
Ansökan kan skickas till e-postadress:
fredrik.johansson@officepartner.seFöretagOffice Partner AB
AdressOffice Partner AB
12932 HÄGERSTEN
KontorsadressOffice Partner AB
Sparbanksvägen 14
HÄGERSTEN
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress:
info@officepartner.se Jobbnummer 159685
Observera att sista ansökningsdag har passerat.