Ekonomiassistent/redovisningsekonom till fastighetsbolag i Häger

Arena Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arena Personal AB

Publiceringsdatum
2012-09-27

Om företaget
För kunds räkning söker vi en ekonomiassistent/redovisningsekonom som kan tillträda ett nytt arbete omgående. Vår kund är ett fastighetsbolag som har sitt kontor i trevliga lokaler i Hägersten dit det finns goda tunnelbaneförbindelser.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent/redovisningsekonom kommer du initialt att ansvara för leverantörsreskontra samt att registrera och kontera fakturor. Har du arbetat med andra uppgifter inom redovisningsområdet kan det finnas möjlighet att hjälpa till med det också, såsom löpande bokföring, avstämningar, löneadministration m.m.

Profil
Vi söker antingen dig som är ekonomiassistent eller redovisningsekonom. För att vara aktuell för uppdraget, har du minst ett års erfarenhet av leverantörsreskontra samt att registrera och kontera fakturor. Dina kollegor kommer att ansvara för ett sköta redovisningen för ett antal olika bolag och idealt är om du kan hjälpa till inom så många områden som möjligt.

Rätt person för uppdraget har arbetat minst ett år som ekonomiassistent, men har du arbetat längre och bredare är det meriterande. Har du fastighetsbakgrund eller erfarenhet från redovisningsbyrå eller vana att på annat sätt arbeta med redovisning för flera olika företag samtidigt är även det meriterande.

Som person är du noggrann, serviceinriktad och prestigelös. Du har bra sifferkänsla, positiv inställning, är självgående samt tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Erfarenhet av Agresso, Crom eller Agda lön är meriterande.

Du kommer bli anställd av Arena Personal och jobba som konsult hos vår kund. Detta är en heltidstjänst på 38 timmar/veckan. Uppdraget kommer att starta omgående och pågå i två månader med chans till förlängning.

Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande och vår ambition är att vara klara med urvalet snarast.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om företaget
Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-10-14
Ange följande referens när du ansöker: 678
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Isabelle Lilja, 08-587 117 00

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm

Jobbnummer
1351067

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: