Ekonomiassistent/Redovisningsekonom

ADD Business Support i Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2010-02-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent/Redovisningsekonom" (publicerad 2010-03-08) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ADD Business Support i Sverige AB i Stockholm, Örebro, Haparanda eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2010-02-22

Om företaget
ADD Business Support är ett ungt och innovativt affärsserviceföretag som erbjuder kvalitativt affärsstöd till små och medelstora företag inom olika branscher. Vi har stor erfarenhet och kompetens inom bland annat ekonomistöd, företagsutveckling, marknadsföring/kommunikation, försäljning och affärseffektivisering. Vi sitter i ljusa och trevliga lokaler i centrala Stockholm.
Arbetsuppgifter/tjänstebeskrivning
Vi söker nu ytterligare en medarbetare inom tjänsteområdet ekonomistöd och söker dig som kan arbeta självständigt med flertalet klienters löpande bokföring såsom kundreskontra, leverantörsreskontra, månatliga skattedeklarationer, löneadministration samt bokslut, upprättande av årsredovisningar och inkomstdeklarationer. Vidare är det meriterande om du har tidigare erfarenheter av koncernredovisning.
Tjänsten kan även omfatta diverse kontorsadministration såsom att svara i telefon, ta emot kunder, hjälpa till med den dagliga driften på kontoret samt beställa kontorsmaterial.
Vi söker dig som är
Vi värdesätter egenskaper som hög servicenivå och integritet och att du trivs bäst när du får arbeta självständigt och ta egna initiativ. Att du ska ha ett stort intresse för bokföring och redovisning ser vi som en självklarhet.
Som person är du noggrann och strukturerad, har lätt för att samarbeta och är tydlig i din kommunikation. Vidare har du ett stort engagemang och hög arbetsmoral.

Utbildning och erfarenhet
Du ska ha gått ekonomilinjen på lägst gymnasienivå (eller liknande) samt ha minst 3-5 års erfarenhet från liknande uppgifter. Du har även goda kunskaper i Microsoft Office paketet.
Krav på att du ska kunna arbeta självständigt i vårt affärssystem Visma SPCS.
Stor fördel om du har erfarenhet från annan redovisningsbyrå.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-03-22
Ansökan kan skickas till e-postadress: r.amin@addbusiness.se

Kontakt
Raber Amin, 073-707 46 00, 08-232800 (kontor), r.amin@addbusiness.se

Företag
ADD BUSINESS SUPPORT I SVERIGE AB

Adress
ADD BUSINESS SUPPORT I SVERIGE AB
BARNHUSGATAN 4 4 TR
11123 STOCKHOLM

Kontorsadress
BARNHUSGATAN 4 4 TR
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-232800

Jobbnummer
591699

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ADD Business Support i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ADD Business Support i Sverige AB: