Ekonomiassistent/Redovisningsekonom
ADD Business Support i Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2009-12-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent/Redovisningsekonom" (publicerad 2010-03-08) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ADD Business Support i Sverige AB i Stockholm,
Örebro,
Haparanda eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2009-12-12Om företagetADD Business Support är ett ungt och innovativt affärsserviceföretag som erbjuder kvalitativt affärsstöd till små och medelstora företag inom olika branscher. Vi har stor erfarenhet och kompetens inom bland annat ekonomistöd, företagsutveckling, marknadsföring/kommunikation, försäljning och affärseffektivisering. Vi sitter i ljusa och trevliga lokaler i centrala Stockholm.
Arbetsuppgifter/tjänstebeskrivning
Vi söker nu en medarbetare inom tjänsteområdet ekonomistöd och söker dig som kan arbeta självständigt med klienters löpande bokföring såsom kundreskontra, leverantörsreskontra, månatliga skattedeklarationer, löneadministration samt bokslut, upprättande av årsredovisningar och inkomstdeklarationer. Vidare är det meriterande om du har tidigare erfarenheter av koncernredovisning.
Tjänsten kan även omfatta diverse kontorsadministration såsom att svara i telefon, ta emot kunder, hjälpa till med den dagliga driften på kontoret samt beställa kontorsmaterial.
Vi söker dig som är
Vi värdesätter egenskaper som hög servicenivå och integritet och att du trivs bäst när du får arbeta självständigt och ta egna initiativ. Att du ska ha ett stort intresse för bokföring och redovisning ser vi som en självklarhet.
Som person är du noggrann och strukturerad, har lätt för att samarbeta och är tydlig i din kommunikation. Vidare har du ett stort engagemang och hög arbetsmoral.
Utbildning och erfarenhetDu ska ha gått ekonomilinjen på lägst gymnasienivå (eller liknande) samt ha minst 3-5 års erfarenhet från liknande uppgifter. Du har även goda kunskaper i Microsoft Office paketet. Då vi använder Visma SPCS som bokförings – och lönesystem är det meriterande om du har kunskap om Visma SPCS.
Sista ansökningsdatum är 2010-01-01
Varaktighet/Omfattning
Tjänsten är på deltid (50-75%) med möjlighet till heltid.
TillträdeEnligt överenskommelse.
ErsättningEnligt överenskommelse.
Arbetsplats
Stockholm, centralt.
Så ansöker duVänligen skicka din ansökan till:
r.amin@addbusiness.seKontaktperson för detta jobbRaber Amin, verksamhetsansvarig, 073-707 46 00, 08-23 28 00.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-01-01
Ansökan kan skickas till e-postadress:
r.amin@addbusiness.seFöretagADD BUSINESS SUPPORT I SVERIGE AB
AdressADD BUSINESS SUPPORT I SVERIGE AB
BARNHUSGATAN 4 4 TR
11123 STOCKHOLM
KontorsadressBARNHUSGATAN 4 4 TR
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-232800
Jobbnummer 552384
Observera att sista ansökningsdag har passerat.