Ekonomiassistent / Reception

Salenia AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Salenia AB i Stockholm

Som ekonomiassistent är det varierande arbetsuppgifter med leverantörs- och kundreskontra, leverantörskontroll, registering av bokföringsordrar, fakturahantering, avstämning av konto, samt bistå med budget och bokslutsarbete. I arbetet ingår även receptionstjänst såsom posthantering, mottagning av kunder/samarbetspartners och telefonväxel.

Vi söker dig som har ekonomiutbildning, minst på gymnasienivå inom ekonomi och med dokumenterad erfarenhet av bokföringsarbete, leverantörs- och kundreskontra. Erfarenhet av bokföringsprogram Hogia är meriterande. Som person skall du vara noggrann, prestigelös, lyhörd, initiativrik samt serviceinriktad i bemötande med kunder/samarbetspartners. Kunskap inom Office-paket och bokföringsprogram är meriterande.

Publiceringsdatum
2015-06-26

Körkortskrav
B
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Anställningen påbörjas med provanställning 6 månader

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-08-31
Ange följande referens när du ansöker: Ekonomiassistent
Ansökan kan skickas till e-postadress: peter.persson@amapola.nu

Kontakt
Thomas Nordström, Ekonomichef 08-670 9870 (Växel) thomas.nordstrom@salenia.se
Peter Persson, Konsult 08-555 556 00 (Växel) 0733-85 86 28 peter.persson@amapola.nu

Företag
Salenia AB

Adress
Salenia AB
Box 14237
10440 Stockholm

Kontorsadress
Styrmansgatan 2
Stockholm

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-670 9870
E-postadress: peter.persson@amapola.nu

Jobbnummer
2353783

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Salenia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Salenia AB: