Ekonomiassistent / Reception
Salenia AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Salenia AB i Stockholm Som ekonomiassistent är det varierande arbetsuppgifter med leverantörs- och kundreskontra, leverantörskontroll, registering av bokföringsordrar, fakturahantering, avstämning av konto, samt bistå med budget och bokslutsarbete. I arbetet ingår även receptionstjänst såsom posthantering, mottagning av kunder/samarbetspartners och telefonväxel.
Vi söker dig som har ekonomiutbildning, minst på gymnasienivå inom ekonomi och med dokumenterad erfarenhet av bokföringsarbete, leverantörs- och kundreskontra. Erfarenhet av bokföringsprogram Hogia är meriterande. Som person skall du vara noggrann, prestigelös, lyhörd, initiativrik samt serviceinriktad i bemötande med kunder/samarbetspartners. Kunskap inom Office-paket och bokföringsprogram är meriterande.
Publiceringsdatum2015-06-26KörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Anställningen påbörjas med provanställning 6 månader
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-08-31
Ange följande referens när du ansöker: Ekonomiassistent
Ansökan kan skickas till e-postadress:
peter.persson@amapola.nuKontaktThomas Nordström, Ekonomichef 08-670 9870 (Växel)
thomas.nordstrom@salenia.sePeter Persson, Konsult 08-555 556 00 (Växel) 0733-85 86 28
peter.persson@amapola.nuFöretagSalenia AB
AdressSalenia AB
Box 14237
10440 Stockholm
KontorsadressStyrmansgatan 2
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-670 9870
E-postadress:
peter.persson@amapola.nu Jobbnummer 2353783
Observera att sista ansökningsdag har passerat.