Ekonomiassistent på heltid med start omgående
Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2017-01-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent på heltid med start omgående" (publicerad 2017-04-10) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-01-19FöretagetFöretaget är en aktör inom avfallstjänster och köper upp överbliven metall och järn från både privatpersoner och företag för att på ett miljövänligt sätt återvinna så mycket som möjligt av detta.
Företaget har flertalet anläggningar runtom i Sverige och har sitt huvudkontor i Sollentuna, där denna tjänst är placerad.
Dina arbetsuppgifterRollen som ekonomiassistent innefattar varierande arbetsuppgifter. Du avlastar ekonomiavdelningen genom att ansvara för att administrera aktuella företags fakturering, kundreskontra samt leverantörsreskontra. Vidare ansvarar du även för uppföljning av kundinbetalningar samt för att skriva reklamationsrapport vid uppkommen störning i processen.
Du ingår i ekonomiavdelningen som idag består av två personer. Arbetstiderna är 07-16, måndag till fredag.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning eller högre. Det är meriterande med ekonomisk utbildning
• Goda kunskaper inom redovisning
• Goda kunskaper i Officepaketet och Visma, alternativt jämförbart affärssystem
• Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska
• Meriterande: Erfarenhet av ekonomirelaterat arbete
Som person är du serviceinriktad och social med stor förståelse för assistentrollens innebörd. Då du avlastar dina kollegor bör du vara tillmötesgående och ha känsla för vad som behöver göras samt när det behöver göras.
Du bör vara ordningssam och strukturerad då flera olika arbetsuppgifter kan vara aktuella på samma gång. I och med att rollen innefattar mycket eget ansvar ser vi även att du självgående och initiativtagande som person.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Sollentuna
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: ekonomi, assistent, service, fakturering, kundreskontra, leverantörsreskontra, heltid, Stockholm, Sollentuna, administration, Visma, Officepaketet, ekonomiassistent
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartina Liström
martina.listrom@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3270758
Observera att sista ansökningsdag har passerat.