Ekonomiassistent på deltid till vår kund i Sundbyberg

Poolia Ekonomi / Ekonomiassistentjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Ekonomi i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Poolia Ekonomi
Presentation
Nu söker vi en erfaren ekonomiassistent till en av våra uppdragsgivare. Tjänsten som är på konsultbasis och deltid 50-75% beräknas starta i början av september och pågå i sex månader framåt.
Intervjuer sker löpande och kan leda till andra liknande uppdrag, sänd därför in din ansökan redan idag.
Poolia är ett möjligheternas företag där du kan växa och utvecklas i din yrkesroll i ett rasande tempo. Genom oss får du tillfälle att jobba på populära arbetsplatser hos företag med välkända varumärken.
Att vara konsult på Poolia är ett strategiskt steg i din karriär. Du hamnar i strålkastarljuset - både hos oss på Poolia, hos våra kunder och de medarbetare du kommer i kontakt med på de arbetsplatser du befinner dig. Missa inte chansen att bli en av våra eftertraktade konsulter.

Publiceringsdatum
2010-06-15

Dina arbetsuppgifter
Detta uppdrag ger dig möjlighet att arbeta med kundreskontra vilket bland annat innefattar:
• fakturering
• registrering av inbetalningar
• kravhantering
• kontakt med inkassobolag
• avstämningar av kundreskontrarelaterade konton
• inkassohantering.
Du kommer även att utföra påminnelsehantering per telefon och e-mejl till företagets kunder runtom i världen.
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som har examen från adekvat ekonomiutbildning och minst 5-7 års erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Du är en van datoranvändare med erfarenhet av arbete i Office-paketet, främst i Excel, om du dessutom behärskar Hansa Word är detta meriterande. Eftersom vår kund är ett internationellt bolag ser vi att du har mycket goda engelskkunskaper. Det är önskvärt att du har kunskap i spanska.
Dina personliga egenskaper är av stor vikt och vi söker dig som är noggrann, strukturerad och har en positiv inställning.
Förmåner
Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram.
Dessutom får du din alldeles egna konsultchef, som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär?
Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring.
Företagsbeskrivning
Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden Ekonomi, Administration, Life Science och IT & Teknik. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i fem länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.
Sluttext
Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld.
Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-06-29
Ange följande referens när du ansöker: 23179
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Poolia Ekonomi

Adress
Poolia Ekonomi

Jobbnummer
677644

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

     

Prenumerera på jobb från Poolia Ekonomi

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Ekonomi: