Ekonomiassistent på deltid till Imab i Helsingborg

Academic Work Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Helsingborg, Höganäs, Landskrona, Ängelholm, Båstad eller i hela Sverige

Nu finns möjligheten för dig som vill bli en del av ett stort företag att göra Imab sällskap i rollen som ekonomiassistent. Vi söker dig som är nyfiken på att vidareutveckla dina kunskaper inom ekonomi samt är strukturerad, noggrann och kommunikativ som person. Detta är en fantastisk möjlighet för dig som vill ha ett meriterande jobb vid sidan av dina studier och utvecklas inom ekonomi. Jag ser gärna din ansökan redan idag, vi tillämpar löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Imab är ett handelsföretag med ett i bredd och djup lokalt/regionalt anpassat proffssortiment inom produktområdena stål, verktyg, industrivaror, byggvaror och förnödenheter. De fokuserar på försäljning till yrkeskunder inom industri, byggnation, service och offentlig förvaltning.

Imab söker nu förstärkning i form av en ekonomiassistent på deltid. I rollen kommer du vara behjälplig med det ekonomiska arbetet, varpå du främst kommer hantera leverantörsfakturor. Introduktionen sker på plats, därefter erbjuds du flexibiliteten att kunna arbeta hemifrån. Vi ser att du är tillgänglig cirka 16 timmar i veckan.

#

Du erbjuds en arbetsmiljö med god sammanhållning, trevliga och hjälpsamma kollegor samt en fot in i en större organisation. Självklart kommer du få en introduktion av dina nya kollegor när du börjar tjänsten. Som konsult för Academic Work erbjuder vi dessutom stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
• Hantera leverantörsfakturor

VI SÖKER DIG SOM
• Studerar en eftergymnasial utbildning, gärna ekonomi och har minst 1 år kvar av studierna
• Har en förståelse för det ekonomiska flödet, antingen genom arbetslivserfarenhet eller studier
• Behärskar svenska i tal och skrift

Det är meriterande om du har arbetat i en liknande roll tidigare.

Som person är du

Strukturerad, noggrann och kommunikativ. Du sätter självständigt upp tidsplaner för hur arbetet ska fortskrida, planerar och organiserar ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är uppmärksam på detaljer i arbetet och tar hänsyn till dessa samt har en kommunikativ förmåga.

I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och intresse för tjänsten som motiveras i din ansökan.

Övrig information

• Start: Omgående
• Omfattning: Deltid, cirka 16 timmar i veckan
• Placering: Helsingborg, med möjlighet att arbeta på distans
• Om uppdraget: Konsultuppdrag på ett år, avtal skrivs initialt på sex månader

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15085650".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450), http://www.academicwork.se

Arbetsplats
Academic Work

Jobbnummer
7216100

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Academic Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Academic Work Sweden AB: