Ekonomiassistent på deltid till arkitektföretag

Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Koncept är en ett unikt företag med kunder och uppdrag världen över. Med bas i centrala Stockholm arbetar 40 medarbetare inom arkitektur, design och konceptutveckling. Kunderna återfinns inom Hotell, Retail och Kontor. Koncepts framgång bygger på att ständigt sträva efter att utveckla nya miljöer som skapar värde och konkurrensfördelar för kunderna, se gärna www.koncept.se . Inhouse söker nu för Koncept Stockholm en ekonomiassistent på deltid, 30 timmar/vecka.

Publiceringsdatum
2010-10-06

Dina arbetsuppgifter
Vi erbjuder dig ett roligt och omväxlande arbete som ekonomiassistent. Rollen som ekonomiassistent utgör, tillsammans med ekonomichefen, företagets ekonomiavdelning. Du kommer att sköta leverantörs- och kundreskontra, hjälpa till med löpande bokföring och avstämningar, samt vara behjälplig vid bokslut.
Du kommer även att arbeta med andra administrativa uppgifter såsom avtalshantering av projekt, kontroll och avstämning av tidrapportering, frånvaro samt reseräkningar. Du kommer att ge löpande service till företagets projektledare, ha kontakt med leverantörer och till viss del kunder.
Bakgrund
Vi ser att du har arbetat minst 3 år som ekonomiassistent. Du är en van användare av Officepaketet, i synnerhet Excel. Då man arbetar i projekt är det nödvändigt att du har erfarenhet från tjänsteproducerande företag. Du har lätt för att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och kan hantera ett högt arbetstempo. Det är en fördel om du tidigare har arbetat med något projektredovisningssystem och att du behärskar engelska, både skriftligt och muntligt.
Personlighet
Det är viktigt att du är noggrann och tycker om ordning och reda. Du är van att ta eget ansvar och vill utvecklas inom ekonomi. Du är prestigelös och har lätt för att samarbeta. Du har en hög känsla för service och är duktig på att prioritera.

Övrig information
Tjänsten är en tillsvidareanställning på ca 30 timmar/ vecka, med början omgående med 6 månaders provanställning. Kontoret är beläget i trivsamma lokaler nära Stureplan i Stockholm. Om du tycker att det låter intressant, skicka in din ansökan i form av CV och personligt brev så snart som möjligt via annonsen på vår hemsida www.inhouse.se. Intervjuer kommer att ske löpande, dock vill vi gärna ha din ansökan senast 11 oktober. Tjänsten kommer att tillsättas snarast möjligt.
Vill du veta mer?
Kontakt: Sophie Önefäldt, sophie.onefaldt@inhouse.se , tfn: 08-522 233 10. Kajsa Tamsen, kajsa.tamsen@inhouse.se

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
11438 STOCKHOLM

Kontorsadress
Grev Turegatan 30

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-52223310

Jobbnummer
747803

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: