Ekonomiassistent på deltid i Uppsala

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Uppsala, Sigtuna, Upplands Väsby, Vallentuna, Sollentuna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-10-05

Om tjänsten
Nu söker vi på SJR dig som vill arbeta som ekonomiassistent på ett spännande tillväxtbolag beläget i nya, fina och moderna lokaler i centrala Uppsala!

Du kommer att tillhöra ett härligt team om ca 10 personer och arbeta i stora flöden med framförallt leverantörsfakturor men du kommer även få hjälpa till med kundfaktureringen.

För den här rollen söker vi som vill arbeta deltid, ca 60% ( 3 dagar/vecka där du själv kan bestämma dagarna du arbetar) Uppdraget beräknas starta så snart som möjligt och pågå i ca 6 månader och du kommer bli anställd som en av våra uppskattade SJR konsulter, alternativt har du eget bolag och vill gå in som underleverantör.

Dina arbetsuppgifter
Hantering av leverantörsfakturor
Stämma av konton för in- och utbetalningar
Kundfakturering via faktureringssystemet

Om dig

Företrädesvis har du en akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet och har tidigare arbetat i en liknande och serviceinriktad roll. Du behöver ha goda kunskaper i Svenska och Engelska samt ha erfarenhet av att arbeta i något/några ekonomisystem. Vidare är du en kommunikativ person som tycker om att ta initiativ och lösa problem.

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Isabell Bengtsson på isabell.bengtsson@sjr.se alt 070-899 95 63 (tel:070-899%2095%2063) eller Linnéa Järverup på linnea.jarverup@sjr.se alt 0708-234145. Vi intervjuar kandidater löpande.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Isabell Bengtsson
isabell.bengtsson@sjr.se

Jobbnummer
8168018

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):