Ekonomiassistent på 75% till Schaktmiljö AB i Järfälla

Arena Personal Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Järfälla, Sollentuna, Upplands-Bro, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Järfälla, Sollentuna, Upplands-Bro, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige

Om tjänsten
Vi söker efter en ekonomiassistent till vår kund Schaktmiljö AB, som har sina lokaler i Veddesta, där de suttit i 7 år. De är nu i en tillväxtfas och behöver därför förstärka ekonomiavdelningen med en person. Detta uppdrag startar som ett konsultuppdrag på 75%, då du blir anställd hos oss på Arena personal, men arbetar ute hos Schaktmiljö. Efter 6 månader är tanken att du blir överrekryterad till Schaktmiljö, i annat fall kommer uppdraget löpa på tillsvidare. Arbetstiderna är måndag till fredag kl 8-17, med flextid.
Det är viktigt att du kan arbeta i juli veckorna 29-31!

Intervjuer sker löpande, så ansök tjänsten redan idag enligt nedan anvisningar!


Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
Bokföring
Fakturahantering
Kvitto- och utläggshantering, samt kontering
Likvidprognoser
Upprätta checklistor och lathundar
Hantera tidrapporteringen
Kund- och leverantörsreskontra


Din profil
Det är bra om du har erfarenhet av projektredovisning då företaget arbetar med byggprojekt. Ekonomisystemet som används idag, heter Briljant, men kommer inom kort bytas ut. Du kommer vara involverad i implementeringen av det nya systemet och därför är det bra om du har en gos systemförståelse och är pedagogiskt lagd.

Som person är du nyfiken, noggrann och har "skinn på näsan". Du är prestigelös i ditt sätt, hjälpsam och flexibel.




Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid 75% Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-05-08

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-20
Ange följande referens när du ansöker: 5933
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Katja Löfström katja.lofstrom@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7

Jobbnummer
4131299

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: