Ekonomiassistent Omgående

Personalkompetens AB / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalkompetens AB i Helsingborg, Lomma, Lund, Malmö, Svedala eller i hela Sverige

Personalkompetens AB är ett svenskt partnerägt rekryteringsföretag, verksamt i Öresundsregionen med kontor i Malmö. Med kundens behov i fokus är vi det lilla personliga rekryteringsföretaget som med stort engagemang arbetar med rekrytering och konsultverksamhet inom våra affärsområden: Ekonomi/Administration, Sälj/Marknad och Chef/Ledare. Vi kombinerar professionell service med professionella kandidater. För att leva upp till vårt namn fokuserar vi ständigt på att vara marknadens mest flexibla rekryteringsföretag, som snabbt förutser och anpassar sig efter arbetsmarknadens nya trender. Vår vision är att bli det naturliga förstahandsvalet i branschen av både kandidater/konsulter såsom kunder/uppdragsgivare i hela Öresundsregionen. Personalkompetens AB är ett auktoriserat bemanningsföretag. Auktorisationen är en garanti för kunderna att den leverantör de anlitar är seriös och följer lagar och regler. Auktorisationen utfärdas av Almega Bemanningsföretagen. Läs gärna mer på www.personalkompetensab.se
Till en av våra framgångsrika kunder söker vi omgående en EKONOMIASSISTENT till Helsingborg.
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med kund- och leverantörsreskontra.
Arbetet innebär kontering av fakturor, registrering av fakturor och bokföringsunderlag, kundfakturering, in- och utbetalningar samt avstämningar.
Du kommer även att vara involverad i ett antal mindre projekt inom ekonomiavdelningen.
Sökande bör ha ekonomiskt gymnasium som grund samt ha arbetat med liknande arbetsuppgifter
under minst tre år. Du skall vara van vid att arbeta i team och på en större ekonomiavdelning.
Du besitter hög social kompetens. Flexibel, utåtriktad och serviceminded är dina starka sidor.
Erfarenhet av fakturascanning är meriterande.
Förutom ovanstående kvalifikationer utgår vi från att sökande kan börja anställningen omgående.
Ytterligare information och ansökan
För ytterligare information omkring tjänsten kontaktar du Personalkompetens AB och rekryteringskonsult Ewa-Marie Brandin på tel: 0761 - 68 58 18. Din ansökan bestående av CV och personligt brev mailar du omgående, dock senast den 24 juni 2010, till: ewa-marie.brandin@personalkompetensab.se
Varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2010-05-26

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-06-24
Ansökan kan skickas till e-postadress: ewa-marie.brandin@personalkompetensab.se

Kontakt
Ewa-Marie Brandin, 0761-685818, ewa-marie.brandin@personalkompetensab.se

Företag
PERSONALKOMPETENS AB

Adress
PERSONALKOMPETENS AB
FLYGLEDAREGATAN 5
21239 MALMÖ

Kontorsadress
FLYGLEDAREGATAN 5
MALMÖ

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0761-685818

Jobbnummer
661541

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalkompetens AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalkompetens AB: