Ekonomiassistent & Administratör

Cetanica AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cetanica AB i Stockholm

DIN ROLL
I rollen är du serviceinriktad både internt mot ledningen men även externt mot våra kunder och leverantörer. Arbetet är varierande och ställer höga krav på din proaktivitet och initiativförmåga.

I det dagliga arbetet ingår kontering, avstämning och andra löpande ekonomiuppgifter samt att svara i växeln, posthantering, ordna med reception/kaffe, ta emot och välkomna besökare, hålla snyggt och rent, inköp av kontorsmaterial, fika, frukost, catering m.m.

Du blir en viktig pusselbit i verksamheten och får en god inblick i företagets strategiska såväl som operativa arbete. Du kommer att vara ansvarig för att det vardagliga flyter på kontoret, inklusive estetik och trivselfaktorer samtidigt som du hjälper till med det vardagliga administrativa arbetet och är ett starkt stöd för ledningen.

VEM SÖKER VI?
Vi söker dig som är glad, social och som har en starkt utpräglad förmåga för att arbeta proaktivt. Du vågar ta för dig genom att självständigt uppmärksamma behov som kan uppstå och tar egna initiativ till lösningar.

Då rollen är varierande ser vi att du är en flexibel person som ser möjligheter i förändringar. Du tycker om att planera, prioritera och strukturera ditt arbete, du är tydlig i dina budskap samt är noggrann och kvalitetsmedveten. Du bidrar till en god stämning på arbetsplatsen och eftersom vi är ett litet företag är det särskilt viktigt att du har ett prestigelöst förhållningssätt.

Publiceringsdatum
2018-06-08

Kvalifikationer
Du som söker ska ha arbetat minst tre år med administration och ekonomi (redovisning/bokföring, kund- & leverantörsreskontra, avstämningar, kontering, löner m.m.) i en internt serviceinriktad funktion. Det är dessutom viktigt att du är van att jobba med systemstöd och har en allmänt god datorvana. Din svenska är mycket god och då våra kunder finns utomlands är det viktigt att även din engelska är mycket god i såväl tal som skrift.

Ozonetech är ett svenskt flerfaldigt prisbelönat miljöteknikföretag som sedan verksamheten startade 1993 har erbjudit premiumprodukter för rening av luft och vatten med ozon. Tack vare vår unika teknik och vårt djupa know-how är vi idag ett snabbt globalt växande företag med installationer i sex världsdelar. All utveckling och tillverkning sker i Sverige och vi har egna specialister för rådgivning, projektering, installation och service.

Som ett Center of Excellence inom rening medverkar vi också i det internationella arbetet att ta fram globala standarder för reningslösningar. På Ozonetech har vi en stark drivkraft att minska energislöseri, miljöbelastning och hälsorisker. Våra lösningar skapar idag nytta inom process- och livsmedelsindustrin, fastigheter, storkök och på privatmarknaden.

Varaktighet, arbetstid
• Minst tre års yrkeserfarenhet av administration och ekonomi * Goda datorkunskaper och erfarenhet av att jobba med systemstöd * Mycket god svenska och engelska i såväl tal som skrift * B-körkort

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-31
Ange följande referens när du ansöker: Ekonomiassistent

Företag
Cetanica AB

Adress
Cetanica AB
Elektravägen 53
12630 Hägersten

Kontorsadress
Elektravägen 53

Jobbnummer
4194071

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cetanica AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cetanica AB: