Ekonomiassistent med receptionsansvar

Zinzino AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Zinzino AB i Göteborg, Karlstad eller i hela Sverige

Zinzino marknadsför och säljer espressomaskiner, kaffe, te och tillbehör till privatpersoner i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Litauen, Estland och Island. Zinzino erbjuder kunderna ett hemma café, där kvalitet, miljö och en känsla av vardagslyx står i centrum. Zinzino har också en företagsprofil med produkter anpassade för det mindre kontoret eller företaget. Produkterna säljs via kaffepresentationer utförda av representanter för företaget. Zinzino är ett publikt aktiebolag och aktien är noterad på Aktietorgets handelsplats.
Företaget har 25 anställda och omsatte drygt 71mSEK 2010. Huvudkontoret finns i Västra Frölunda.
Zinzino växer så det knakar och vi behöver förstärka vår organisation ytterligare. Därför söker vi dig som tycker om att arbeta med ekonomi och samtidigt vill vara företagets ansikte utåt. Tjänsten är en kombination av receptionist och ekonomiassistent med en 40/60 fördelning i dagsläget.

Publiceringsdatum
2011-03-02

Dina arbetsuppgifter
• Sköta företagets reception och växeltelefon
• Hantera företagets inkommande och utgående post
• Vara samordnare vid viktiga besök
• Hålla ett extra öga på lokalerna så att det är rent och snyggt
• Besvara mail från aktieägare
• Administration av aktieleveranser och aktieböcker
• Administrera företagets inkassoärenden
• Ansvara för den dagliga kundreskontrahanteringen
• Vara stöd till övriga ekonomifunktioner vid behov

Kvalifikationer
Du har tidigare erfarenhet av reception och arbete på en ekonomiavdelning eller motsvarande. Du har någon form av ekonomiutbildning i botten. Vi vill att du känner trygghet i det engelska språket då vi jobbar med Baltikum, Island och Finland. Kunskaper i Excel är ett krav och att du har någon form av erfarenhet av ekonomisystem.Har du jobbat med Hogia är det meriterande.
Vem är du?
Du är en glad och positiv människa som trivs med att vara företagets ansikte utåt. Du gillar varierande arbetsuppgifter och är både effektiv och initiativrik. Du tycker om utmaningar och att arbeta i ett högt tempo. Du tycker heller inte att någon arbetsuppgift är för liten för dig.
Vad erbjuder vi dig?
Vi är ett ungt, expansivt och intensivt företag som huserar i nya fräscha lokaler i Västra Frölunda. Vi är ett gott gäng som tillsammans strävar efter att ha en givande arbetsdag och att leverera vårt absolut bästa till våra kunder. Vi tillämpar individuell lönesättning.
Arbetstider
Arbetstiderna är mån-fre kl. 8.00-17.00. Tjänsten är på heltid och är en tillsvidareanställning. Tillsättning sker efter överenskommelse dock senast 23 mars.

Så ansöker du
Välkommen med ditt CV och personliga brev till ekonomichef Fredrik Nielsen via mail; fredrik.nielsen@zinzino.com .
Vi arbetar med löpande urval och tar därför gärna emot din ansökan snarast möjligt!
Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: fredrik.nielsen@zinzino.com

Företag
Zinzino AB

Adress
Zinzino AB
Box 80
40121 Göteborg

Kontorsadress
Hulda Lindgrens gata 8
Göteborg

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-7717150

Jobbnummer
864926

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Zinzino AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Zinzino AB: