Ekonomiassistent med inriktning avtalsadministration och fakture

SJR in Scandinavia AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR in Scandinavia AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Just nu söker SJR dig som vill arbeta som ekonomiassistent med inriktning avtalsadministration och fakturering. Du kommer att ingå i en grupp på 4 personer och i din roll kommer du jobba med att vara bryggan mellan den interna säljavdelningen och ekonomiavdelningen i frågor som rör kundavtal och fakturering. Vår kund har kontor mitt i Stockholms city. Uppdraget är ett konsultuppdrag med start omgående och 6 månader framåt. Därefter är tanken att rätt person erbjuds en anställning direkt hos vår kund.

Publiceringsdatum
2021-05-06

Om tjänsten
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att;

• Avtalsadministration/avtalsfrågor
• Lägga in abonnemang och ordervärden
• Lägga upp faktureringsplaner/ fakturering
• Kundkontakt samt kontakt med interna säljare

Vem är du?

För att passa i rollen ser vi gärna att du har en utbildning inom ekonomi samt något års erfarenhet av likande arbetsuppgifter.

Du har lätt att kommunicera med andra och trivs med att arbeta i grupp. Service ser du som en naturlig del i ditt arbete då du har kunden i centrum. Du är en stjärna på struktur och gillar att ha ordning och reda runt omkring dig.

Så ansöker du
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-06-15.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Titel: Ekonomiassistent med inriktning avtalsadministration och fakturering

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sjr In Scandinavia AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sjr In Scandinavia AB (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Jobbnummer
5738509

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR in Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR in Scandinavia AB: