Ekonomiassistent med fokus på Kundreskontra

Capega AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Capega AB i Stockholm, Solna, Botkyrka, Borlänge eller i hela Sverige

Är du ute efter ditt nästa arbete och har intresse av, eller kunskaper inom kundreskontra, då kan detta vara någonting för dig.

Publiceringsdatum
2023-04-18

Företaget
Vår kund arbetar med brandskydd i samband med byggprojekt, renoveringsprojekt och förvaltning av fastigheter, lokaler och infrastruktur. Bolaget har sitt kontor på Södermalm i Stockholm och verkar inom såväl privata som kommunala och statliga verksamheter.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att vara en del av en mindre ekonomiavdelning där sammanhållningen är god och man hjälper varandra. Rutiner och processer finns, men trots det så krävs en del utredningar då saker och ting inte alltid blir som man tänkt sig...

Tjänsten är ett konsultuppdrag på initialt 8 månader, med start så snart som möjligt.
I rollen hanterar du främst bolagets kundreskontra, samtidigt som du även erbjuder service till såväl interna som externa kunder.

Dina arbetsuppgifter består bland annat av:

• Skapa kundfakturor

• Matcha inbetalningar mot fakturor

• Påminnelse- och inkassohantering

• Kreditvärdering av nya kunder

• Kontoavstämningar

• Support via telefon och mail

• Proaktiv kundkontakt

Vem söker vi?
Till rollen söker vi dig som har någon form av ekonomiutbildning eller ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi värdesätter din serviceinriktade och goda kommunikativa förmåga, tillika söker vi dig som har en genuin känsla för service och struktur. Du engageras av att arbeta med varierande uppgifter och är inte rädd för att koordinera runt i flera olika affärssystem.

Låter detta som något för dig?

Ansök då gärna per omgående så vi kan komma i kontakt.

Vid eventuella frågor kring tjänsten, kontakta
Affärskonsult Åsa Ollert på asa.ollert@capega.se alt. ring 070-752 48 16.

Om Capega
Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se (http://www.capega.se/) och ta en första kontakt.

Konsult hos Capega
Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension.

För mer information om nya tjänster, följ oss på LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/76341207/admin/) eller håll utkik på www.capega.se (http://www.capega.se/)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Capega AB (org.nr 559163-0016)

Arbetsplats
Capega

Kontakt
Åsa Ollert
asa.ollert@capega.se
070-752 48 16

Jobbnummer
7673942

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Capega AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Capega AB: