Ekonomiassistent med erfarenhet inom hyresadministration sökes

Bemannia Kontor AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du en gymnasial utbildning med ekonomisk inriktning och erfarenhet av fastighetsbranschen? Sök då redan denna tjänst idag.

Om uppdraget

Vi söker just nu en ekonomiassistent till vår kund inom fastighetsbranschen. Du kommer att arbeta i en grupp inom hyresdebitering och arbeta med ekonomiassistenter och systemförvaltare. Som ekonomiassistent ansvarar du för att hyresdebiteringen sker på ett professionellt sätt. Du har ett nära samarbete med verksamheten, där du är ett stöd rörande frågor som avser hyresdebitering. I rollen ingår även avstämningsansvar och löpande bokföring. Uppdraget är på heltid med start omgående till och med 2022-08-31. Placering i Stockholm.

Publiceringsdatum
2022-02-08

Arbetsuppgifter
För denna tjänst kommer du att ansvara för att bolagens avisering sker på ett sätt som följer de för Stockholmshem upprättade arbetssätt. Du kommer att hantera inläsning av inbetalningar, hantering av autogiromedgivanden samt registrera tillägg och avdrag på hyror. Även arbete med att upprätta avstämningar vilka rör hyresdebiteringen och övriga berörda konton, ha hyresgästkontakter både via mail och telefon rörande debiteringsfrågor, vara kontaktperson för verksamheten rörande frågor inom ansvarsområdet samt ansvara för övrig fakturering. Utöver detta kommer du vara behjälplig vid övrigt förekommande arbetsuppgifter inom enheten. Arbetet sker i fastighetssystemet Fast2 och ekonomisystemet Agresso.

Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning med ekonomisk inriktning eller motsvarande
• God förmåga att uttrycka sig på svenska i tal och skrift
• Erfarenhet och förståelse för företagsekonomisk administration
• Erfarenhet och förståelse för hyresadministration
• Erfarenhet av kundkontakt och hög serviceförmåga i att lösa kundernas frågor

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2022-02-11.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Antonia Gräns Rodhe.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Antonia Gräns Rodhe
antonia.rodhe@bemannia.se

Jobbnummer
6324818

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: